دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Snowflake the White Gorilla با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Snowflake the White Gorilla ، یک انیمیشن کارتونی در سبک ماجراجویی کمدی می باشد ، که در سال 2011 بوسیله کمپانی Lionsgate Home Entertainment ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Andrés G. Schaer بوده است ، که یکی از کارگردانان موفق سینمای جهان به شمار می رود . داستان این فیلم انیمیشن در رابطه با یک گوریل سفیدرنگ به نام SnowFlake می باشد ، او تنها گوریل سفید رنگ دنیا می باشد و هنگامی که مقداری بزرگ شد ، صاحبش دیگر قادر به نگهداری از او نبود و تصمیم می گیرد که او را به یک باغ وحش تحویل دهد ، تا در آنجا از او بهتر نگهداری شود . کودکان همیشه او را دوست داشتند و به او ابراز محبت می کردند ، اما بعضی از بزرگ تر ها از او وحشت داشتند و او را دوست نداشتند ، زیرا فکر می کردند ، که او متفاوت و ترسناک می باشد . در باغ وحش او تصمیم می گیرد ، که با گوریل های دیگر دوست شود ، اما گوریل های دیگر علاقه ای به برقراری ارتباط با او نداشتند . در ادامه SnowFlake دوستان جدیدی پیدا می کند و با آنها به ماجراجویی های زیادی می پردازد . انیمیشن کارتونی Snowflake the White Gorilla یک انیمیشن زیبا می باشد ، که بر اساس واقعیت ساخته شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Snowflake the White Gorilla

دانلود انیمیشن کارتونی Snowflake the White Gorilla با دوبله گلوری

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی

– کارگردان : Andrés G. Schaer

– شرکت سازنده : Lionsgate Home Entertainment

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 86 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *