دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Winx Club 3D Magical Adventure با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Winx Club 3D Magical Adventure با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک فانتزی ماجراجویی می باشد ، که در تاریخ 29 اکتبر 2010 در کشور ایتالیا منتشر شده است . داستان در جایی آغاز می شود که همه دوستان سال جدید تحصیلی را جشن گرفته اند . در همین حین جادوگر بدجنس از این اتفاق استفاده می کند ، تا قطب نمای جادویی که پرده از تمام رازهای جهان برمیدارد را بدزدد . اما یکی از پریهای قهرمان داستان که متوجه این نیت شوم جادوگر بدجنس می شود ، برای جلوگیری از انجام این کار شروع به تلاش می کند اما یکی از جادوگر ها با قطب نما فرار می کند . در ادامه قهرمان های این داستان برای بدست آوردن قطب نما تلاش می کنند و در این راه دست به فداکاری های زیادی می زنند و دوست های زیادی نیز پیدا می کنند . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Iginio Straffi بوده است که یکی از کارگردانان جوان و با استعداد ایتالیا می باشد . انیمیشن کارتونی Winx Club 3D Magical Adventure با دوبله گلوری برنده جوایز زیادی در نمایشگاه های مختلف شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Winx Club 3D Magical Adventure با دوبله گلوری

WinX.Club.3D.Magical.Adventure.720p.www.download.it.mkv_thumbs_[2015.01.24_12.50.13]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – فانتزی – ماجراجویی

– کارگردان : Iginio Straffi

– شرکت سازنده : Rainbow Pictures

– تهیه کننده : Iginio Straffi

– نویسنده : Iginio Straffi

– صدا پیشگان : Letizia Ciampa – Perla Liberatori – Domitilla D’Amico

– محصول کشور : ایتالیا

– تاریخ انتشار : 2010

– مدت زمان : 87 دقیقه

– زبان پخش : فارسی دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 720HDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *