دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Albert 2015 + دوبله فارسی

Albert 2015 در سال 2015 توسط کمپانی M&M Productions ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Karsten Kiilerich بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون The Ugly Duckling and Me و Little Wolf’s Book of Badness را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : آلبرت نام یک کودک کوچک و بازیگوش می باشد که در شهر کلبی زندگی می کند . البرت همیشه دست به شیطنت هایی می زند که این رفتار او باعث ناراحتی افراد شهرشان و خوانواده او می شود . یک روز او به نقطه مرزی روستایشان و جایی که یک مجسمه از مردی به همراه یک بالن بزرگ قرار دارد می رود و به مجسمه خیره می شود ، تمام مردم روستا به این مجسمه علاقه دارند و آن را یکی از مهم ترین ارکان روستای خود می دانند . آلبرت که تصمیم گرفته است دیگر رفتار مناسبی از خود نشان دهد پس از مشاهده بالن به ماجراجویی شگفت انگیز می رود تا یک بالن واقعی به محل زندگی خود ببرد .

دانلود انیمیشن Albert 2015

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Karsten Kiilerich

– شرکت سازنده : M&M Productions

– محصول کشور : دانمارک

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 81 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی – فارسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1397/02/08 نسخه دو زبانه ( فارسی + انگلیسی ) اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *