دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Hatched 2015

Hatched 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Shanghai Animation Film Studio ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Xu Kerr بوده است که یکی ا کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Animen 2 و Animen: The Galactic Battle را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم انیمیشن در رابه با یک جوجه کوچک و شجاع به نام کلاک نوریس می باشد این جوجه همیشه در آرزوی این بوده است که در یک ماجراجویی بزرگ شرکت کند و مورد ستایش دوستان و خوانواده اش که بهمراه او در یک مرزرعه شاد وخرم زندگی می کنند بگیرد اما هیچگاه این فرصت برای او مهیا نشده بود تا اینکه یک روز یک صفینه فضایی بزرگ و اعجاب انگیز در مزرعه محل زندگی آنها فرود می آید و زندگی کلاک نوریس و تمام دوستانش را دست خوش تغییر می کند .

دانلود انیمیشن Hatched 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی

– کارگردان : Xu Kerr

– شرکت سازنده : Shanghai Animation Film Studio

– محصول کشور : کویت

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 70 دقیقه

– زبان پخش : ژاپنی

– کیفیت نمایش : HDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *