دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Mower Minions 2016

Mower Minions 2016 نام انیمیشن سینمایی در ژانر کوتاه , کمدی می باشد که توسط استودیوی Illumination Entertainment ساخته شده است . Minions موجودات کوچک و زرد رنگی هستند که از ابتدا آفرینش وجود دارند . در ابتدا آنها موجودات تک سلولی بودند و رفته رفته برای خدمت به بشر تکامل یافتند . بعد از آنکه آنها طی قرن ها به اربابان مختلف خدمت کردند تصمیم گرفتند تا زندگی تاره ای را در یک جای مخفی و به دور از هر موجود دیگری آغاز کنند . پس از سال ها آنها با این روش زندگی دچار افسردگی شدند . زیرا اربابی ندارند تا به آن خدمت کنند . برای هدف دار کردن زندگی Kevin یکی از مینیون ها تصمیم می گیرد تا به دنیا بیرون رفته و اربابی جدید برای خود پیدا کند . در این انیمیشن کوتاه Minions به 20 دلار پول برای چیزی که شبیه به مخلوط کن هست نیاز دارند . این چیزی است که آنها در تلوزیون دیده اند از این رو قصد دارند تا آن را از خانه برداشته و فرار کنند .

دانلود انیمیشن Mower Minions 2016

سایر توضیحات : انیمیشن کوتاه Mower Minions 2016 توسط Bruno Chauffard و Glenn McCoy کارگردانی شده است و Dave Rosenbaum به همراه Glenn McCoy وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . هر دو این کارگردانان جوان بوده و این عنوان اولین کار جدی آنها در کسوت کارگردانی می باشد . از بازیگرانی که در این کارتون به ایفای نقش پرداختند می توان به Pierre Coffin , Jody Gelb و Dave Rosenbaum اشاره کرد .

دانلود انیمیشن Mower Minions 2016

مشخصات انیمیشن سینمایی Mower Minions 2016 :

– نام انیمیشن : Mower Minions 2016

– ژانر انیمیشن : کوتاه – کمدی

– امتیاز انیمیشن : 6.7/10

– کارگردان : Bruno Chauffard , Glenn McCoy

– نویسنده : Glenn McCoy , Dave Rosenbaum

– صداپیشگان : Mark Moraghan, Tina Desai, John Hasler

– کمپانی سازنده : Illumination Entertainment

– کمپانی منتشرکننده : Illumination Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– زبان انیمیشن : انگلیسی

– تاریخ اکران : 8 جولای 2016

– زمان : 4

– کیفیت پخش : DVDRip

– فرمت : MKV

– لینک IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Mower Minions 2016