دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Norman Television 2016

نورمن یک خوکچه هندی می باشد که زندگی برای او جز سختی چیز دیگری نشان نداده است . او در یک لوله در آپارتمانی در شهر نیویورک زندگی می کند . در این انیمیشن کوتاه ما شاهد زندگی روزمره این خوک کوچک می باشیم او که سخت به دنبال پیدا کردن صاحب خود می باشد در تلاش خود تا این لحظه نا موفق بوده است . یکی از تفریحات اصلی نورمن تماشا کردن ساکنین مختلف آپارتمان می باشد . البته خوردن پاپکورن و تماشای تلوزیون یکی از مهمترین سرگرمی های او به شمار می رود . شاید کمتر کسی نگاه مثبت روی این انیمیشن کوتاه در برداشت اول داشته باشد ولی به جرات می توان گفت که تنها چیزی که در مدت زمان این کارتون به چشم نمی آید کوتاه بودن زمان آن می باشد . شخصیت اصلی به خوبی طراحی شده و مخاطب را به وجد می آورد .

دانلود انیمیشن Norman Television 2016

سایر توضیحات : انیمیشن سینمایی Norman Television 2016 توسط Boris Jacq و Habib Louati کارگردانی شده است و Eric Favela نیز وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . Jacq که تا پیش از این عنوان تجربه ی دیگری را در زمینه کارگردانی نداشته است تنها در کسوت جلوه های بصری انیمیشن Despicable Me 2 حضور داشته است از طرفی Louati نیز شرایط مشابهی را داشته است و در دیپارتمان انیمیشن مشغول به کار است . کارتون تلوزیون نورمن در تاریخ 6 دسامبر 2016 منتشر گردید . از بازیگرانی که در این کارتون به صداگذاری پرداختند می توان به Lori Alan , Danny Mann و Chris Renaud اشاره کرد .

دانلود انیمیشن Norman Television 2016

مشخصات انیمیشن سینمایی Norman Television 2016 :

– ژانر : انیمیشن – کوتاه – کمدی

– کارگردانان : Habib Louati , Boris Jacq

– نویسنده : Eric Favela

– شرکت سازنده : Illumination Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 6 دسامبر 2016

– مدت زمان : 87 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Norman Television 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *