دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Peppa Pig Peppas Christmas 2015

Peppa Pig Peppas Christmas 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Entertainment One ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Mark Baker بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Peppa Pig: The Balloon Ride و Peppa Pig را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : پپا و دوستانش قصد دارند که کریسمس امسال را باشگوه تر از سال های قبل جشن بگیرند و برای انجام این کار آنها باید همه با کمک یکدیگر محل زندگی و مدرسه خود را تزیین کنند به همین منظور آنها شروع به تقسیم کار برای هرچه سریع تر انجام دادن این کار و هرچه بهتر انجام دادن آن می کنند اما تعدادی از دوستان پپا که علاقه ای به کریسمس ندارند  تصمیم می گیرند که به آنها کمک نکند در ادامه پپا تلاش می کند تا دوستانش و کریسمس را با یکدیگر آشتی دهد .

دانلود انیمیشن Peppa Pig Peppas Christmas 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی

– کارگردان : Mark Baker

– شرکت سازنده : Entertainment One

– محصول کشور : انگلستان

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 61 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *