دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Peppa Pig School Bus Trip 2015

Peppa Pig School Bus Trip 2015 نام یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال 2015 توسط کمپانی Astley Baker Davies Ltd ساخته شده است . کارگردانی فیلم انیمیشن Peppa Pig School Bus Trip 2015 برعهده Neville Astley بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Ben & Holly’s Little Kingdom و Peppa Pig: Piggy in the Middle and Other Stories را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . این انیمیشن یکی از انیمیشن های بسیار مناسب برای آموزش کودکان می باشد شما با استفاده از این انیمیشن جذاب و دیدنی می تواندی به کودکان دلبند خود زبان انگلیسی را آموزش دهید .

خلاصه داستان : در این قسمت از انیمیشن جذاب و دیدنی پپا پاگ پپا و جورج باید به مطب دندان پزشک خوانوادگی شان بروند و دندان هایشان را چک کنند دندان های پپا و جرج بسیار تمیز و سالم می باشد اما آنها به همراه اقای دایناسور به دندان پزشکی می روند زیرا دندان های آقای دایناسور دچار مشکلات فراوانی می باشد پس از اینکه آنها از مطب دندان پزش خارج می شوند به همراه سایر دوستانشان به سفر کوهستانی یک روزه ای می روند که ماجراهای فراوان و شادی در این سفر برای آنها پیش می آید . در ادامه آنها متوجه می شوند که در جریان این مسارت یکی از دوستانشان گم شده است ، به همین دلیل آنها برای یافتن دوستشان دور یکدیگر جمع می شوند و شروع به گشتن محیط می کنند .

دانلود انیمیشن Peppa Pig School Bus Trip 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی

– کارگردان : Neville Astley

– شرکت سازنده : Astley Baker Davies Ltd

– محصول کشور : انگلستان

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 45 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

Peppa Pig School Bus Trip 2015

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *