دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Phantom Boy 2015

Leo یک پسر جوان است که 11 سال دارد و در شهر نیویورک زندگی می کند . زندگی برای او جذابیت خود را از دست داده است زیرا به دلیل یک بیماری در بیمارستان بستری شده است . خوشبختانه او یک قدرت خارق العاده دارد . قدرتی که او دارد قادر می سازد تا در آسمان شناور بوده و به هر شکلی که می خواهد درآید . او می توان نامرئی و غیر محسوس شود در حالی که بدن فیزیکی او در خواب می باشد . در این حالت او می تواند به هر مسیری رفته و از هر دیواری عبور کند . در این بین Alex که یک افسر پلیس می باشد در همان بیمارستان به علت شکستن پا حضور دارد . حضور این پلیس نیز توانست در برنامه ی یک قانون شکن که خود را با نام ” یک مرد با صورت شکسته ” معرفی کرده خدشه ایجاد کند او قصد دارد تا با کمک یک ویروس کامپیوتری طی 24 ساعت آینده کنترل شهر را در دست بگیرد . اکس و لئو نیروهای خود را با یکدیگر اغدام کرده تا در کمتر از یک روز شهر را نجات دهند .

دانلود انیمیشن Phantom Boy 2015

سایر توضیحات : انیمیشن فانتزی Phantom Boy 2015 توسط Jean-Loup Felicioli و Alain Gagnol کارگردانی شده است و Gagno وظیفه نویسندگی آن را نیز بر عهده داشته است . Felicioli که کارگردان جوانی به شمار می رود تا به حال 9 کار را در کسوت کارگردان حضور داشته است از معروف ترین آثار او می توان به A Cat in Paris و Le Couloir اشاره کرد . بازیگرانی که در این فیلم کارتونی حضور دارند می توان به Edouard Baer , Jean-Pierre Marielle و Audrey Tautou اشاره کرد . بودجه ساخت انیمیشن تنها 4 هزار دلار بوده و توانسته فروشی بالغ بر 30 هزار دلار داشته باشد .

دانلود انیمیشن Phantom Boy 2015

مشخصات انیمیشن سینمایی Phantom Boy 2015 :

– نام انیمیشن : Phantom Boy 2015

– ژانر انیمیشن : فانتزی

– امتیاز انیمیشن : 6.5/10

– کارگردان : Jean-Loup Felicioli , Alain Gagnol

– نویسنده : Alain Gagnol

– صداپیشگان : Audrey Tautou, Edouard Baer, Jean-Pierre Marielle

– کمپانی سازنده : Folimage

– کمپانی منتشرکننده : Folimage

– محصول کشور : فرانسه – بلژیک

– زبان انیمیشن : انگلیسی

– تاریخ اکران : 15 جولای 2016

– زمان : 84 دقیقه

– کیفیت پخش : 1080p BluRay

– فرمت : MKV

– لینک IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Red Turtle 2017

به روز رسانی :

1396/12/26 نسخه دو زبانه ( فارسی + فرانسوی ) اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *