دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Space Chimps 2008 + دوبله فارسی

Space Chimps 2008 در سال 2008 توسط کمپانی Kirk De Micco ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Kirk De Micco بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون The Croods و Space Chimps را در کارنامه هنر خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : هام سوم نوه اولین شامپانزه ای می باشد که در جریان یک آزمایش به فضا فرستاده شده است . حال نوه او که هام سوم نام دارد تصمیم گرفت است که با کمک یک سناتور فرصت طلب تبدیل به دومین حیوانی شود که به این سفر مخاطره آمیز می رود . هام به زودی متوجه می شود که برای به انجام رساندن این سفر او باید ماموریت خود را با جدیت تمام دنبال کند و با دقت بسیار زیاد تمام دستورالعمل های صادره را دنبال کند . در ادامه هام برای انجام این ماموریت از سه تن از دوستان صمیمی خود کمک می گیرد .

دانلود انیمیشن Space Chimps 2008

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : Kirk De Micco

– کارگردان : Kirk De Micco

– تاریخ انتشار : 2008

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان فیلم : انگلیسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *