دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Snow Queen 1995 دوبله فارسی

The Snow Queen 1995 ( ملکه برفی) انیمیشن سینمایی می باشد کهه محصول سال 1995 بوده و توسط استودیوی Martin Gates Productions ساخته شده است . Tom به همراه خواهر خود Ellie در یک شهر معمولی به صورت عادی زندگی می کنند . اما این زندگی عادی برای مدت طولانی باقی نخواهد ماند در سرزمینی دور دست و در یک قصر یخی ملکه برفی قصد حکومت بر کل دنیا را دارد . زمانی که خواهر کوچکتر تام به نام Polly از او در مورد هجوم ملکه به سرزمین خود سوال می کند تام فقط به این جمله اکتفا می کند که ملکه فقط در قصه ها است . ملکه سه خدتمتکار ترول به نام Eric , Baggy و Wardrobe داشت . نقشه او این است که آینه ی بزرگ جادویی خود را در کوهستان قرار دهد تا با انعکاس نور خورشید و دور کردن آن از سرزمین ها باعث شود تا بر آنها حکومت کند .

دانلود انیمیشن The Snow Queen 1995

سایر توضیحات : انیمیشن The Snow Queen 1995 توسط Martin Gates کارگردانی شده است و او به همراه Sue Radley وظیفه ی نویسندگی آن را نیز برعهده داشتند . Gates کارگردانی با تجربه و قدیمی می باشد که آثار او برای بسیاری معروف بوده و نوستالژیک می باشد از جمله مهمترین کارهای او می توان به The Snow Queen’s Revenge و The Adventures of Toad اشاره کرد . بازیگرانی که در این انیمیشن زیبا به ایفای نقش پرداختند می توان به Ellie Beaven , David Jason و Hugh Laurie اشاره کرد .

دانلود انیمیشن The Snow Queen 1995

مشخصات انیمیشن سینمایی The Snow Queen 1995 :

– نام انیمیشن : The Snow Queen 1995

– ژانر انیمیشن : ماجرایی

– امتیاز انیمیشن : 6.1/10

– کارگردان : Martin Gates

– نویسنده : Sue Radley , Martin Gates

– صداپیشگان : Hugh Laurie, Ellie Beaven, David Jason

– کمپانی سازنده : Martin Gates Productions

– کمپانی منتشرکننده : Martin Gates Productions

– محصول کشور : انگلیس

– زبان انیمیشن : فارسی

– تاریخ اکران : 21 نوامبر 1995

– زمان : 78

– کیفیت پخش : 480p BRip

– فرمت : MKV

– لینک IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Snow Queen 1995