دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Swan Princess Princess Tomorrow Pirate Today 2016

The Swan Princess Princess Tomorrow Pirate Today 2016 نام انیمیشن سینمایی محصول استودیوی Sony Pictures Home Entertainment می باشد . داستان این انیمیشن در مورد پرنسسی می باشد که برای تعطیلات تابستانی به همراه پدر و مادر خود به سفر می رود . پرنسس Alise باید اکثر زمان خود را با ملکه Uberta گذری کند زیرا باید آداب معاشرت و بسیاری موارد دیگر را برای سلطنت کردن در آینده یاد بگیرد . این فعالیت ها چیزی نیست که او به آن علاقه داشته باشد زیرا همیشه رویای دزد دریایی شدن در سر داشت . او در رویای خود در حال کشیدن بادبان ها کشتی به همراه Lord Roger , قورباغه ای به نام Jean-Bob و لاک پشتی به نام Speed می باشد و خود را برای یک ماجراجویی هیجان انگیز آماده می کند . بدون شک لذت رد شدن کشتی از امواج پست و بلند دریا برای آلیس حال و هوای دیگری دارد . از طرفی خطر همیشه ممکن است او را تهدید کند . پس از آنکه کشتی دچار شکستگی و غرق شدن در دریا شده بود خدمه ی آن خود را به جزیره ای رسانده بودند . آنها با فردی به نام لوکاس در میان آن خدمه آشنا شدند حال آنها باید با یکدیگر کار کرده تا بتوانند از جزیره خارج بشوند .

دانلود انیمیشن The Swan Princess Princess Tomorrow Pirate Today 2016

سایر توضیحات : انیمیشن The Swan Princess Princess Tomorrow Pirate Today توسط Richard Rich و Maurice Joyce کلرگردانی شده است . هر دو کارگردان آثار هنری بی شماری در زمینه ساخت انیمیشن دارند که می توان به سری Alpha And Omega و Teenage Mutant Ninja Turtles به عنوان معروف ترین آنها نام برد . از بازیگرانی که صداگذاری این انیمیشن زیبا را بر عهده داشتند می توان به Laura Bailey , Maxine Blue و Grant Durazzo اشاره کرد .

دانلود انیمیشن The Swan Princess Princess Tomorrow Pirate Today 2016

مشخصات دیگر انیمیشن کارتونی The Swan Princess Princess Tomorrow Pirate Today 2016 :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجرایی – خانوادگی – موزیکال

– کارگردان : Richard Rich , Maurice Joyce

– شرکت سازنده : Sony Pictures Home Entertainment

– محصول کشور : آمریکا – هند

– تاریخ تولید : 2016

– تاریخ انتشار : 6 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 81 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Swan Princess Princess Tomorrow Pirate Today 2016