دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Turok Son of Stone 2008

Turok Son of Stone 2008 در سال 2008 توسط کمپانی Classic Media ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Dan Riba بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Ben 10: Omniverse و Justice League را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : بیست سال پیش توراک که یک جنگ جوی جوان و شایسته بوده است بر اثر یک اشتباه از دهکده خود رانده می شود و به تبعید فرستاده می شود ، حال او که مدت زمان تبعید خود را سپری کده است در راه برگشت به خانه خود می باشد تا پس از بیست سال باری دیگر با خانواده خود ملاقات کرده و اشتباهات گذشته خود را جبران کند . اما پس از بازگشت به دهکده توراک متوجه می شود که تمامی اعضای دهکده او به دست یک ظالم ستمگر به نام چیچاک کشته شده اند .

دانلود انیمیشن Turok Son of Stone 2008

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Dan Riba

– شرکت سازنده : Classic Media

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2008

– مدت زمان : 73 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *