دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیش کارتونی Spongebob Wheres Gary با دوبله گلوری

انیمیش کارتونی Spongebob Wheres Gary با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک کمدی خوانوادگی می باشد که در سال 1999 بوسیله کمپانی Nickelodeon ساخته شده است . این انیمیشن که بوسیله marine biologist ساخته شده است در رابطه با یک شخصیت خیالی به نام باب می باشد که به همراه دوستانش در یک شهر با نام Bikini Bottom که در کف اقیانوس است ، زندگی می کنند و در هر قسمت دست به ماجراجویی خای زیادی می زند . این فیلم انیمیشن توانسته است تاکنون به رقم شگفت انگیز 8 میلیارد دلار دست یابد ، که برای فروش یک انیمیشن رقم بسیار بالایی می باشد . داستان این فیلم انیمیشن بوسیله 5 تیم نویسنده به طور همزمان نوشته می شود . شخصیت اصلی این سری که یک اسفنج دریایی است در یک رستوران کار می کند و در هر قسمت از این انیمیشن به همراه دوستانش که یک خرچنگ و یک ستاره دریایی می باشند دست به کارهای شگفت انگیزی می زنند . انیمیش کارتونی Spongebob Wheres Gary با دوبله گلوری یکی از زیباترین انیمیشن های ساخته شده بر اساس این سری می باشد .

تصاویری از انیمیش کارتونی Spongebob Squarepants Wheres Gary با دوبله گلوری

Sponge.Bob.Square.Pants.Special.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.18_09.19.32]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – خوانوادگی

– کارگردان : Stephen Hillenburg

– شرکت سازنده : Nickelodeon

– تهیه کننده : Paul Tibbitt

– نویسنده : Stephen Hillenburg

– صدا پیشگان : Tom Kenny – Bill Fagerbakke – Rodger Bumpass

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار :1999

– مدت زمان : 83 دقیقه

– زبان پخش : فارسی دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 480DVDrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *