دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازي كامپيوتر قارچ خور ماريو جديد Super Mario Secret Chronicles 2009

اکثر ما با بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز قارچ خور آشنایی داریم ، بازی بسیار جذابی که در سال های قدیمی تر در انواع کنسول های بازی انجام آن را بارها تجربه کرده ایم . این بازی به این دلیل موفق بوده که علاوه بر هیجان بالا ، سرعت و دقت زیادی را هم طلب می کند و کسانی در انجام این بازی موفق بوده اند که در سریع ترین زمان ممکن بالاترین امتیاز ها را کسب نموده اند.
نسخه های متعددی برای رایانه های شخصی آماده شده است که برای کاربرانی که این بازی را هنوز هم می پسندند بسیار هیجان انگیز است. نسخه ی جدیدی از این بازی که البته یکی از صدها مدل قارچ خور است Super Mario Secret Chronicles 2009 نام گرفته تا بازهم بتواند لحظاتی خوش را برای کاربران فراهم آورد. این نسخه از بازی که سبک جدیدی از بازی قارچ خور محسوب می شود از گرافیک نسبتا مناسبی هم برخوردار است ضمن آن که مراحل و طرح بازی هم تا حدودی تغییر کرده تا کاربران انواع مختلفی از مراحل را تجربه کنند.
Super Mario Secret Chronicles 2009 که رازهای قارچ خور جدید را آشکار می سازد ، نیاز به سخت افزاری معمولی دارد و به سادگی در انواع سیستم ها قابل اجرا خواهد بود. انجام این بازی نیاز به آموزش خاصی نداشته و تنها با چند کلید ساده صفحه کلید صورت می گیرد و به همین دلیل هم برای تمامی سنین مناسب خواهد بود.

قابلیت های کلیدی Super Mario Secret Chronicles 2009 :

– گرافیک مناسب
– طراحی جدید برای مراحل و طرح اصلی بازی
– عدم نیاز به سخت افزار قدرتمند
– مناسب برای تمامی سنین
– اجرا و انجام ساده و آسان بازی
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *