دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید 1941 Frozen Front برای اندروید

بازی جدید 1941 Frozen Front از سری بازی های جدید و فوق العاده زیبا در سبک استراتژیک می باشد که به تازگی برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . در بازی 1941 Frozen Front وظیفه ی شما تشکیل دادن یک تمدن نظامی است و باید با تانک های دشنمان مبارزه کنید . در این بازی شما تاریخ تمدن کشور آلمان شوروی را مرور خواهید کرد . این بازی توسط استدیو HandyGames در اختیار کاربران قرار گرفته شده است و توانسته در زمان عرضه در گوگل پلی محبوبیت زیادی را از آن خود کند . شما در این بازی به عنوان یک فرمانده مبتکر باید بهترین تاکتیک نظامی را بر حسب شرایط موجود در پیش بگیرید تا بتوانید دشمنان را یکی پس از دیگری با مهارت بالای خود شکست دهید . بازی 1941 Frozen Front دارای ماموریت های هیجان انگیزی می باشد که بد نیست آن را تجربه کنید .

 

ویژگی های بازی 1941 Frozen Front :

– بازی در سبک استراتژیک

– مبارزه های هیجان انگیز

– قابلیت جنگ های آنلاین چند نفره

– کمپین های هیجان آور و ماموریت های چالش برانگیز

– مرور واحد تاریخی آلمان و شوروی

– تعمیرات، استتار و غنی سازی واحدها در جنگ ها

– پیاده نظام ، توپخانه ، تانک و هواپیماهای جنگی برای هر دو فراکسیون

– گرافیک و جزئیات فوق العاده واقع گرایانه

 

Lead German forces on the rise towards the East or defend mother Russia on the Soviet side. Choose the right tactic of warfare and earn your stripes as an ingenious Commander at the FROZEN FRONT
Experience mind-blowing World War 2 battles in the brilliant new military STRATEGY-sim by HandyGames

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *