دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید AntiSquad Tactics Premium برای آیفون و اندروید

بازی جدید AntiSquad Tactics Premium یک بازی جدید و بسیار زیبا که در سبک اکشن و مبارزه ای می باشد ، این بازی توسط استدیو InsGames برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . در بازی AntiSquad Tactics Premium شما یک گروه کماندو را که از چند نفر تشکیل شده است را هدایت می کنید که باید با مهارت های بالای خود و تاکتیک های حرفه ای که بلدید دشمنان را نابود کنید . این بازی دارای صلاح های مختلف و قدرتمندی می باشد که توسط آن ها می توانید به مبارزه با حریفان خود بپردازید . شخصیت های زیادی در این بازی قرار گرفته شده اند که به صورت کارتونی می باشند و همین جذاب و هیجان بازی را بالا برده است . شما در بازی AntiSquad Tactics Premium در محیط های مختلف و هیجان انگیزی باید با حریفان مبارزه کنید و همچنین کاراکتر های این بازی هر کدام دارای قابلیت های منحصر به فرد خود هستند که باید به موقع از آن ها استفاده کنید .

 

ویژگی های بازی AntiSquad Tactics Premium :

– تاکتیک های مختلف

– بازی در سبک مبارزه ای و اکشن

– دارای صلاح های مختلف

– دشمنان مختلف

– گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب

– بیش از 50 ماموریت در محیط های مختلف

– پیچیدگی از اولین ماموریت تا آخر

– قابلیتورود به حساب شبکه های اجتماعی

– اضافه شدن مهمات جدید برای تمام شخصیت ها

– اصلاح معادلات با مشتقات جزئی از این بازی

– رفع مشکلان نسبت به ورژن های قبلی

– اضافه شدن یک سخصیت جدید به نام کاترینا

– دارای یک داستان جالب و هیجان آور

AntiSquad Tactics gives you various missions, including infiltration, escape, elimination, assault, and a whole lot more! Sometimes it might even seem like there’s no way out, but trust us, there’s always a solution! A little bit of cunning is all you need to beat any foe, no matter what the restrictions are

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *