دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی آیفون و اندروید DomiNations v7.730.730

DomiNations یک بازی جدید در سبک استراتژی که داستان حماسه اکتشاف ، پیشرفت و فتح است . در بازی DomiNations باید قبیله ی جنگجو و قدرتمند خودتان را برای پیروزی های مختلف در سراسر تاریخ ، از عصر هجر تا فضا آماده سازی کنید . شما باید پایتخت قلمرو خود را بسازید و میتوانید از میان بزرگ ترین ملیت ها ملیت واقعی خود را برگزیده ، با تمام قوا دشمنان متحد خود را نابود کنید تا در آخر به قدرتمندترین تمدنی که تاریخ به خود دیده تبدیل شوید . در بازی DomiNations ابتدا ملت خود را انتخاب کنید و به جمع آوری پاداش ، قدرت های خاص و واحد منحصر به فرد از بریتانیا ، رومی ها ، چینی ، آلمانی ، فرانسوی ، ژاپنی ، یا یونانیان بپردازید . این بازی از طراح افسانه ای بازی برایان رینولدز استفاده شده است . پیش از طریق تمام تاریخ بشر و تبدیل به اولین بازیکن به باز کردن اسرار فن آوری مانند سواره نظام ، باروت ، و پرواز تبدیل شوید . بازی تمدن های سلطه گر با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 3.0 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا می باشد, امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید .

ویژگی های بازی DomiNations :

– محیط بازی سه بعدی

– سبک بازی استراتژی

– دارای گیم پلی جذاب

– بازی بصورت آنلاین

ملت خود را انتخاب کنید و به جمع آوری پاداش ، قدرت های خاص و واحد منحصر به فرد از بریتانیا ، رومی ها ، چینی ، آلمانی ، فرانسوی ، ژاپنی ، یا یونانیان بپردازید

پیش از طریق تمام تاریخ بشر و تبدیل به اولین بازیکن به باز کردن اسرار فن آوری مانند سواره نظام ، باروت ، و پرواز تبدیل شوید

– قابلیت ساخت بنا های تاریخی و میدان های رزم کهن

استخدام ژنرال مانند دوران باستان از جمله اسکندر ، کلئوپاترا ، و ناپلئون

افزایش شهرت خود با ساخت عجایب هفتگانه جهان ، از اهرام به مجسمه آزادی

پیوستن به یک اتحاد و همکاری برای شکست دشمنان از سراسر جهان

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

 

نام: DomiNations
حجم فایل: 44+55 مگابایت
شرکت سازنده: NEXON Company
تاریخ انتشار: 1394/4/7
ورژن: v7.730.730
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و آیفون
سبک بازی: استراتژی - اکشن
مناسب برای گروه سنی: 12+
پیش نیاز: اندروید 3.0 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا

به روز رسانی :

تاریخ 1398/07/07 نسخه v7.730.730 اضافه شد .
  • 3 replies
    1. lvl3hr says:

      با سلام خدمت دوستان عزیز
      با تشکر از تیم مدیریت سایت دانلود که چون گذشته ، پیشرو در امر ارائه برنامه های موبایل فعالیت می کنند .
      به اطلاع می رسانیم وب سایت رسمی فارسی بازی سلطنت ها (DomiNations) بعد از ماه ها مذاکره و مکاتبه با شرکت سازنده بازی ، راه اندازی شد.
      دوستانی که صرفا بازی سلطنت ها را بازی می کنند می توانند بصورت تخصصی و رسمی مورد پشتیبانی قرار بگیرند و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.
      آدرس وب سایت رسمی فارسی بازی سلطنت ها : http://www.irdominations.ir
      در انتها از عوامل مدیریتی تیم دانلود بابت بروزرسانی نسخه های این بازی برای کاربران ایرانی تشکر می نماییم و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک همکاری های بیشتری را با این عزیزان داشته باشیم.
      با تقدیم احترام.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *