دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Fast & Furious Legacy برای اندروید

بازی جدید Fast & Furious Legacy برای اندروید از سری بازی های جدید در سبک ماشین سواری میباشد که سریع و خشمگین نام دارد و به تازگی برای دیوایس های اندروید منتشر شده است ، بازی Fast & Furious Legacy پیش  از این در اختیار کاربران آیفون قرار گرفته بود . در بازی Fast & Furious Legacy اتومبیل های جدید از فیلم سریع و خشمگین قرار گرفته شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید . در این بازی باید با مهارت بالای خود مسابقات را به خوبی به پایان برسانید و مقام اولی را از آن خود کنید . بازی Fast & Furious Legacy توسط کمپانی Kabam طراحی شده است . ماموریت های هیجان انگیزی را در این بازی باید انجام دهید و آن هارا با موفقیت پشت سربگذارید . این بازی شهر ریو شروع می شود و به توکیو هم سفر خواهید کرد و در آخر به لس آنجلس باز خواهید گشت . این بازی همانند فیلم محبوب Fast & Furious طراحی شده است که می توانید هم اکنون آن را در موبایل خود تجربه کنید . بازی Fast & Furious Legacy دارای افکت های بسیار واقعی و جذاب می باشد که می توان به افکت های تصادف و صحنه های رقابتی اشاره کرد .

 

ویژگی های بازی Fast & Furious Legacy :

– دارای بیش از 50 اتومبیل مختلف و قدرتمند

– سفر به شهر ریو ، توکیو و بازگشت به لس آنجلس

– دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب

– برگذاری مسابقات در شهر های مختلف

– آزمون مهارت های مسابقه خود با عبور از ترافیک و موانع، فرار از پلیس و از بین بردن اتومبیل های متجاوز

تجربه سرعت های دنباله دار داغ با اتومبیل قدرتمند Lykan Hypersport از خشمگین 7

کشف نقاط بر اساس فیلم لس آنجلس به میامی ، توکیو ، و ریو دو ژانیرو

– سفارشی سازی و اسپرت کردن خودرو ها

– تجربه ی بالاترین سرعت در خیابان ها

– امکان ثبت بهترین رکوردها در جدول امتیازهای آنلاین

Build your Fast & Furious: Legacy Now! Join Tej, Roman, Letty and others to tear up the Streets in super-charged story missions set across all 7 Fast & Furious movies. Lead your Crew against rival teams and race in classic movie locations around the globe from Rio to Tokyo and back to LA. Trick-out your custom ride and weave through traffic, avoid the cops and score airtime on jumps in ALL NEW adrenaline-pumping game modes! The hottest car models from the movie franchise await you – are you ready to create your own Fast & Furious: Legacy?NEW CARS FROM THE FAST & FURIOUS MOVIES, Race and drive over 50 cars including favorites from the movie franchise, Experience the speed of the blazing hot Lykan Hypersport from Furious 7, Add to your slick lineup of high-fidelity 3D rides with licensed imports, classics, and exotic vehicles.

[KGVID width=”600″ height=”360″]https://download.ir/wp-content/uploads/2015/07/Fast-And-Furious-Legacy-www.download.ir_.mp4[/KGVID]

به روز رسانی :

1394/06/08
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *