دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Heroes of SoulCraft برای اندروید

بازی جدید Heroes of SoulCraft بازی جدیدی است در سبک اکشن و نقش آفرینی که به تازگی توسط استدیو MobileBits GmbH برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . کاربران توجه داشته باشند که این بازی فقط به صورت آنلاین انجام می پذیرد . بازی Heroes of SoulCraft بهترین بازی آرکید سبک MOBA در گوشی های اندروید است . دیگر شکست کافی است ، پیروزی و افتخار در راه است مراحل مختلف را طی کنید و به یک افسانه تبدیل شوید . داستان اصلی بازی این است کخ سرنوشت شما دیگر در آشوب نخواهد بود ، شما باید نظم را در میدان های نبرد حفظ کنید ، Withcer را بکشید و فاتح میدان شوید و برای همیشه یک مبارز افسانه ای لقب بگیرید . شما می توانید در بازی Heroes of SoulCraft تیتان خود را انتخاب کنید ، همچنین این دسترسی را دارید که بتوانید شخصیت قهرمان بازی را از میان 12 کاراکتر برگزینید . در این بازی با اژدها و شخصیت های خطرناکی باید به مبارزه بپردازید .

 

ویژگی های بازی Heroes of SoulCraft :

– بازی کردن 2vs2 به مدت 5 دقیقه

– بازی کردن 4vs4 به مدت 15 دقیقه

– قابلیت از بند باز کردن تیتان شما ، تیتان خود را انتخاب کنید و به نوبه خود جزر و مد از جنگ پیدا کنید .

– انتخاب کردن شخصیت قهرمان در بازی

– جنگ و نبرد در انواع مکان های شگفت انگیز

– رفع مشکلات جزئی نسبت به نسخه های قبلی

 

Heroes of SoulCraft (HoS) is the best Arcade MOBA on Android. Dont remain in vain: glory and victory is near. Ascent the league and become a legend. Your fates cannot be to remain forever in chaos – you need to keep the order in the arena, defeat the witcher in the battle arena and become legendary
*** Angels vs. Demons team battles in quick, tactical games full of action and fun ***
*** If you like our previous games SoulCraft 1 & 2 you will love Heroes of SoulCraft ***

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *