دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Iron Tanks 2.23 Original برای اندروید

Iron Tanks یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Extreme Developers برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . بازی تانک های آهنین فقط به صورت آنلاین اجرا می شود و شما می توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید . شما در بازی Iron Tanks جنگ های فراموش نشدنی را در برابر مخالفان واقعی تجربه خواهید کرد و با استفاده از ابزار های موجود در بازی این امکان را خواهید داشت که بتوانید به بالا بردن قدرت تانک ها بپردازید . ارتقاء مخزن شما و قوی تر ساختن آن، دشمنان را سریع تر و مرگبارتر به شکست وا میدارید . چهره دوستان خود را در جنگ و احساس قدرت مبارزه با مخزن خود را در بازی Iron Tanks تجربه کنید .

این بازی پس از زمان عرضه در گوگل پلی توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کند و امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد . راه پیروزی و موفقیت در این بازی در دست خود شما می باشد و باید با مهارت بالای دشمنان را یکی پس از دیگری شکست دهید . این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی به همراه صداگذاری بی نظیر طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0.3 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

 

ویژگی های بازی Iron Tanks :

– بازی در سبک اکشن و اجرا شدن فقط به صورت آنلاین

جنگ های آنلاین زمان واقعی

فیزیک واقع گرایانه

مخالفان واقعی

انتخاب گسترده ای از مخازن علمی تخیلی

ماژول های ارتقاء های مختلف

بسیاری از انواع استتار و عکس برگردان

– بازی رایگان در گوگل پلی

– بازی بصورت کاملا آنلاین

– بازی کردن با دوستان خود و به چالش کشیدن سطح بازی

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

– پشتیبانی از اندروید 4.0.3 به بالا

 

تغییرات در نسخه جدید :

– اضافه شدن ویژگی های جدید

– رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

More than 2 500 000 players!Tank battle players from around the world!Exciting online tank battles with tanks of the future.Unforgettable battles against real opponents in Sci-Fi vehicles.Upgrade your tank and become stronger, faster, and deadlier.Face your friends in battle and feel the combat power of your tank.You will have lots of tanks and battle locations at your disposal! Invite your friends and play with them ABSOLUTELY FOR FREE!AMAZING QUALITY.Stunning graphics and intuitive controls will turn your mobile device into a real battlefield.Realistic 3D graphics optimized for your mobile device.Real-time online battles.Wide selection of sci-fi tanksAn elaborate system of equipment upgrades.Intuitive controls that will be appreciated by novices and hardcore gamers alike.Daily combat quests with bonuses for their completion. Possibility to fight in clans.General chat for communications with players from your country.Dynamic battles full of non-stop action.

شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Iron Tanks

به روز رسانی :

1395/6/16
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *