دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Lords & Knights برای آیفون و اندروید

بازی جدید Lords & Knights یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژی MMO است که به تازگی توسط استدیو بازی سازی XYRALITY GmbH برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده است . این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژی از جذابیت بالایی برخوردار می باشد که به گونه ای اول باید قلعه خود را ساخته و آن را امن و مستحکم کنید . در بازی Lords & Knights باید ارتشی قدرتمند برای خود جمع آوری کنید تا بتوانید به کمک آن ها در مقابل دشمن از قلعه و ساختمان های خود دفاع کنید . اتحاد استراتژیک خود را با بازیکنان دیگر به اشتراک بگذارید ، مبارزات شدید و جنگ و همچنین قلعه عظیم در اعیان و شوالیه در انتظار شما می باشند . تجارت ، ماموریت های کامل و کشف فن آوری ، استخدام ارتش از شوالیه نجیب برای محافظت از قلعه خود و یا تسخیر دیگر شهرستانها وظیفه ی اصلی شما در بازی Lords & Knights می باشد .


 

ویژگی های بازی Lords & Knights :

– بازی در سبک استراتژی

– قابلیت بازی کردن با سایر دوستان خود

– امکان ساخت یک ارتش قدرتمند

تجارت ، ماموریت های کامل و کشف فن آوری ، استخدام ارتش از شوالیه نجیب برای محافظت از قلعه خود و یا تسخیر دیگر شهرستانها

سیستم اتحاد تسهیل فتوحات JOINT

– ساخت قلعه با اقلام ها مختلف

– قلمرو صلح آمیز یا جنگ EMPIRE

شما می توانید در نقش های مختلف در این اتحاد شرکت کنید ، برای مثال که از وزیر جنگ یا دفاع و تبادل اطلاعات با دوستان خود اربابان دیگر در انجمن و چت اتحاد زندگی

یافت یک اتحاد و یا پیوستن به یک موجود ، به منظور برنامه ریزی استراتژی و ساخت و ساز از امپراتوری قرون وسطایی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *