دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Lost Lands The Four horsemen برای اندروید

بازی جدید Lost Lands The Four horsemen بازی جدیدی است در سبک ماجراجویی و فکری که به تازگی برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . داستان بازی Lost Lands The Four horsemen از آن جا شروع می شود که پس از قرن ها صلح و دوستی یک شر و وحشت در میان مردم افتاده است و اکنون این شر اراضی از دست رفته را تهدید می کند و از اینجا داستان بازی آغاز می شود . این بازی است به تعیین استاندارد برای تمام بازی های آینده که در همین سبک منتشر می شوند . بازی Lost Lands The Four horsemen از گیم پلی قوی و همچنین گرافیک بالایی برخوردار می باشد . صدا گذاری این بازی به صورت خیلی خوبی طراحی شده است . در این بازی 4 سوار کار شما را تهدید می کنند ، آنها تاریکی را برای شما آورده اند و بسیاری از امکانات را از شما منع کرده اند . بسیاری از راه ها را مسدود و زمین های بسیاری را به آتش کشیده اند و اکنون شما باید راه چاره ای برای از بین بردن ای شرایط پیدا کنید در غیر این صورت مدت زیادی دوام نخواهید آورد و به دست آن ها کشته خواهید شد .

 

ویژگی های بازی Lost Lands The Four horsemen :

کاوش در داستان از زاویه جدید

جمع آوری اشیاء شکلگیری ، غنائم و پازل

تصاویر پس زمینه ، مفهوم هنر ، موسیقی متن و …

– راهنما به صورت کامل در بازی

– دارای گیم پلی قوی و گرافیک بالا

 

After several centuries of peace, a terrible new evil threatens the Lost Lands! Rumors are spreading of four mysterious horsemen cutting a path of terror throughout the land. They burn villages, freeze the water, and bring darkness wherever they go. The horsemen are after a key that will allow them to control parallel worlds, and they’ll stop at nothing to get it. As the champion of the Lost Lands, you’re the only one brave enough to face them… but can you track them down and stop them in time? Find out in this thrilling Hidden Object Puzzle Adventure game

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *