دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Mind Snares Alices Journey برای اندروید

بازی جدید Mind Snares Alices Journey از سری بازی های مهیج در سبک ماجراجویی می باشد که به تازگی برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . داستان بازی Mind Snares Alices Journey اینگونه شروع می شود که شما شخصیت اصلی بازی یعنی آلیس دال را بر عهده دارید و در طول مراحل بازی روز به روز دچار مشکلات فراوانی می شود و در دفتری کاری وجود دارد که بیش از گذشته خشمگین و عصبانی می شود . در بازی Mind Snares Alices Journey راهنما آلیس شکست شیاطین درونی خود را فرار داده و از محل مرموز نهفته است که بین مرگ و زندگی و پیدا کردن راه خود به خانه را پیدا کند ، در بازی Mind Snares Alices Journey ماجراجویی معما های باور نکردنی پنهان شده اند که باید با هوشیاری و مهارت بالای خود راه حلی برای آن ها پیدا کنید . شما باید تلاش کنید وارد محل هایی شوید و سرنخ هایی به دست آورید که شما را به جواب برسانند و راه را هموار تر کنید .

 

ویژگی های بازی Mind Snares Alices Journey :

– دارای 80 سطح مختلف در بازی

– شامل 21 مینی گیم جذاب و هیجان آور

– دارای 17 دستاورد تشویقی برای گرفتن آن ها

پنج جهان رویایی با شکوه برای کشف

– بازی کردن در سه حالت casual , advanced , expert

گرافیک شگفت انگیز و گیم پلی جذاب

– دارای داستانی دراماتیک

– سبک بازی ماجراجویی

 

Alice Dahl is bogged down in her day-to-day routine, stuck in a dead-end office job but unable to leave due to personal fears. One day, while rushing to a client meeting in the rain, her car careens out of control and crashes. When Alice awakens, she finds herself in a hospital … or so she thinks

  • 2 replies
    1. بهمن says:

      سلام. چرا تو یکی از مراحل برگشت کار نمیکنه هرکاری میکنم. کس دیگی همچین مشکلی نداره

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *