دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Monster Truck Destruction برای اندروید

بازی جدید Monster Truck Destruction بازی جدید و بسیار زیبای ماشین های غول پیکر در سبک ماشین سواری می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی ODD Games برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . این بازی ار گیم پلی بسیار جذاب و گرافیک بالایی برخوردار می باشد که شما می توانید با استفاده از 30 کامیون موجود در بازی به مسابقات مختلف بپردازید . گرفتن عکس از محیط بازی خود و پس از آن اشتراک گذاری در فیس بوک و توییتر از ویژگی های خوب بازی Monster Truck Destruction می باشد .

 

ویژگی های بازی Monster Truck Destruction :

– بازی در سبک ماشین سواری

گیم پلی هیجان انگیز و مخرب

فیزیک کامیون های واقعی و یک سیستم آسیب پویا

–  پرش ، حرکات نمایشی و … در این بازی

تصاویری عالی و موسیقی متن مهیج

– امکان انتخاب کنترل مختلف برای بازی

گرفتن عکس از stunts خود پس از آن اشتراک گذاری در فیس بوک و توییتر

– دارای گرافیک بالا

– رایگان در گوگل پلی

– قابل اجرا بر روی اندروید های 2.3 به بالا

 

 

Your fans are calling out for destruction and you’re going to make sure they get it! Get behind the wheel of one of 30 monster trucks and put it to its limits to destroy everything in sight. Spin your wheels in competitive Drag races or send your ride leaping off jumps and smashing into other cars in Freestyle mode

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *