دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Paranormal Pursuit برای اندروید

بازی جدید Paranormal Pursuit از سری بازی های محبوب و هیجانی در سبک ماجراجویی می باشد که به تازگی برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . در بازی Paranormal Pursuit شما با موجودات ماوراء الطبیعه و داستان های فوق هیجانی بسیاری کار خواهید داشت . شما در این بازی نقش یک پسر جوان را بازی خواهید کرد که دارای قدرت بالایی می باشد که افراد مهمی مانند سیاستمداران قصد کشتن آن را دارند . در بازی Paranormal Pursuit شما باید با مهارت و هوش بالای خود به حل پازل و معما های مختلفی بپردازید ، تا بتوانید راه حل های مختلفی برای حفاظت از جان پسرجوان و قدرت هایش پیدا کنید . این بازی دارای فصل های مختلفی نیز می باشد که هر کدام از آنها چالش هلی خاص خود را دارند و هیجان شما را دوچندان می کند .

 

ویژگی های بازی Paranormal Pursuit :

– داستان هیجانی و فریبنده

– فصل پاداش

– دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب

– پخش موسیقی بسیار هیجان انگیز و دلهره آور

 

Every second counts in this breathtaking paranormal adventure! Lives are on the line as you race to keep a young boy with psychic abilities from falling into the hands of an evil politician. To evade the henchman sent to kill you and kidnap the child, you’ll have to find cleverly hidden objects and solve cunning puzzles using the boy’s abilities to manipulate time and matter. Each chapter in Paranormal Pursuit ends with a nail-biting escape sequence during which you must make the right choices to avoid capture

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *