دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Racer UNDERGROUND برای اندروید

بازی جدید Racer UNDERGROUND بازی جدید فوق العاده زیبای مسابقات زیر زمینی که توسط استدیو بازیسازی IsAndroid به تازگی برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . هیجان سرعت از یک بازی اتومبیل رانی را در بازی Racer UNDERGROUND تجربه کنید و مهارت خودتون رو به نمایش بگذارید . در این بازی می توانید خودتون را در نقش جنایتکار و یا یک پلیس انتخاب کنید . به گونه ای که با انتخاب ماشین مورد نظر باید از دست پلیس ها فرار کنید و به خواسته ی مورد نظر برسید . در بازی Racer UNDERGROUND می توانید با جمع آوری امتیاز های بالا به باز کردن و ماشین های جدیدتر و پرقدرت تر بپردازید . این بازی دارای اتومبیل لوکس و قدرتمند مانند : مرسدس SLS ، مک لارن ، لامبورگینی اونتادور و … می باشد . قابلیت سفارشی ساختن ماشین ها از ویژگی های خوب بازی Racer UNDERGROUND می باشد به گونه ای که شما می توانید با جمع آوری امتیاز سیستم موتور ، دیسک های ترمز ، تایرها و بدنه خودرو را تقویت کنید . پیشنهاد می کنیم در این بازی در نقش یک پلیس ظاهر شوید و به دستگیری متجاوزان بپردازید ، زیرا که نقش جنایتکار برای شما سخت می شود و به دشواری می توایند مراحل را به پایان برسانید .

 

ویزگی های بازی Racer UNDERGROUND :

– قابلیت بازی در نقش های پلیس و جنایتکار

– دارای گرافیک بالا

– هیجان بالا در مسابقه و فرار از دست پلیس

– دارای اتومبیل های مختلف

– جمع آوری امتیاز های بالا و آزاد کردن ماشین های خاص تر

– قابلیت سفارشی ساختن ماشین

– تقویت بخش های مختلف ماشین مانند : سیستم موتور ، دیسک های ترمز ، تایرها و بدنه خودرو

 

تغییرات :

-Engine

-Nitro

-Turbo

دیسک های Brake

-Tires

-Suspension

Racer UNDERGROUND offers an experience of high adrenaline, exciting and entertaining racing game to you
Nothing is missing in this game; chasing criminals, escaping from police and reaching the target, racing to finish ahead of competitors, achieving the best time and much more

به روز رسانی :

1394/7/29
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *