دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Secret of the Pendulum برای آیفون و اندروید

بازی جدید Secret of the Pendulum بازی راز پاندول از سری بازی های هیجان انگیز در سبک ماجراجویی است که به تازگی برای دیوایس های آیفون و اندروید منتشر شده است . این بازی توسط استدیو بازیسازی Games Cafe در اختیار کاربران قرار داده شده است و توانسته است پس از زمان عرضه در گوگل پلی محبوبیت زیادی پیدا کند و امتیاز 4.4 را از 5 به خود اختصاص دهد . در بازی Secret of the Pendulum شما باید به دنبال مجموعه‌‌ ای از سرنخ‌ها ، همراه با دو قهرمان بازی به نام لیلی و مدیسو به حل اسرار قتل‌ هایی که در این داستان روی می‌دهند بپردازید . در این بازی باید خیلی هوشمند و با مهارت بالا ظاهر شوید تا بتوانید قاتلان را شناسایی کنید . بازی Secret of the Pendulum دارای گرافیک بالا و گیم پلی جذابی می باشد که کاربر می تواند به مدت زیادی سرگرم کند . در این بازی ماجراجویی باید به کشف اشیاء پنهان از صحنه های مختلف بپردازید . این بازی به صورت رایگان در اپ استور و گوگل پلی منتشر شده است که می توانید از آن لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی Secret of the Pendulum :

– بازی در سبک ماجراجویی

کشف اشیاء پنهان از صحنه های زیبا

تحقیقات صحنه جنایت

شخصیت های جذاب و مرموز که دارای برنامه های خاصی هستند

لذت بردن از بازی با تمام دوستان خود

– به چالش کشیدن پازل و دسترسی به سرنخ های جدید

گرفتن قاتلان و مجازات آن ها طبق عدالت

– دارای شخصیت‌ های مختلف و اسرارآمیز با ویژگی‌ های منحصربه‌ فرد

Following a series of clues, join our female heroines Lily and Madison. Together you must help solve the murders that transpire in this chilling time-tale mystery. Journey through this thrilling story-driven game navigating the clues that you discover

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *