دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Tribal Wars 2 برای اندروید

بازی جدید Tribal Wars 2 بازی جدید جنگهای قبیله ای 2 در سبک استراتژیک می باشد که توسط استدیو بازیسازی InnoGames GmbH برای دیوایس های اندروید منتشر شده است ، این بازی بازی به صورت آنلاین اجرا میشود . خود را برای یک امپراطوری قدرتمند آماده کنید که باید به ساخت روستا در قبیله ی خود بپردازید و با نیروهایی که دارید و ایجاد می کنید از خود در برابر حملات دشمن محافظت کنید . در بازی Tribal Wars 2 این امکان را خواهید داشت که قدرت ارتش خود را بالا ببرید و با استفاده از مهارت خود به سایر روستاها حمله کنید و به سرقت شی های با ارزش آن ها بپردازید ، در بازی Tribal Wars 2 بیش از 16 ساختمان برای ساخت و ارتقاء در اختیار شما قرار گرفته شده است که می توانید با سایر دوستان خود به صورت آنلاین یک گروهی تشکیل داده و نیروی خود را برای جنگ با دشمنان قوی تر سازید .

 

ویژگی های بازی Tribal Wars 2 :

– سبک بازی استراتژیک

ساخت روستا با شکوه با 16 نوع مختلف از ساختمان

– جنگ در 13 نوع از مکان های مختلف با دستمزد های خوب

ایجاد ایستگاه از پیش تنظیم شده ارتش برای برنامه ریزی حملات خود

تسخیر دیگر روستاها و رقابت با دشمنان خود برای حفاظت از خاک خود

– تقابل فرم با بازیکنان دیگر برای ایجاد یک امپراتوری و حکومت بر جهان از جنگ قبیله ای 2

منابع تجارت با بازیکنان دیگر

دسترسی به انواع مختلف واحد نخبگان

Build your villages and expand your empire! Ally yourself with other players to form mighty tribes! Protect your people against your enemies! And turn the tides of war
Tribal Wars 2, the free online strategy game, is the successor to InnoGames’ online hit Tribal Wars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *