دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Vr Sneaking Mission 2 برای اندروید

بازی Vr Sneaking Mission 2 از سری بازی های سبک مخفی و دزدی می باشد که به تازگی برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . در بازی Vr Sneaking Mission 2 شما باید ماموریت های خاصی را به صورت کاملا مخفیانه ادامه دهید و دزدی کنید بدون اینکه دشمن متوجه حرکات و رفتارهای شما شود . در مراحلی که گرفتار شدید می توانید سریع فرار کنید و یا با استفاده از صلاح ها به دشمن شلیک کنید . بازی Vr Sneaking Mission 2 دارای مراحل ماموریت های مختلفی می باشد که هرکدام از آن ها دشواری خاص خود را دارد و شما باید با مهارت بالای خود بتوانید این مراحل را پشت سربگذارید . در این بازی شما در نقش اصلی وظیفه دارید تا با مخفی شدن کارهای خود و ماموریت ها را انجام دهید ، در واقع مخفی شدن اصلی ترین عنصر این بازی به شمار می آید . بازی Vr Sneaking Mission 2 توسط یک شخصی به نام David Amado Fernandez طراحی شده است که توانسته است پس از عرضه محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا کند .

 

ویژگی های بازی Vr Sneaking Mission 2 :

– دارای 19 ماموریت مختلف در بازی

– انجام رساندن ماموریت های مختلف

– دارای گرافیک بالا و گیم پلی قوی

–  امکان مخفی شده در گوشه های مختلف

– امکان جمع‌آوری آیتم ها و سلاحهای گوناگون موجود در مسیر

– امکان استفاده از اسلحه ها بصورت اول یا سوم شخص

– مخفی شدن در راه های مختلف در بازی

– شما نباید اجازه بدهید دشمن شما را ببیند

یک عمل کامل تیرانداز ، دشمنان و تله

SNEAKING VR Mission 2
Espionage ,tactical and action becomes to Android with a new title of “Hundred Fires” saga, VR SNEAKING MISSION 2
Inspired by the most authentic stealth and espionage games, VR SNEAKING MISSION 2 comes with better graphics, more action, more objects and more missions to meet in a virtual environment
Hide yourself, Run, SHOT and flees,, Can you overcome these obstacles without

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *