دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Wars and Battles برای اندروید

بازی جدید Wars and Battles بازی جدیدی است در سبک مبارزه ای و جنگی که به تازگی توسط Battle Factory SAS برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . بازی Wars and Battles در سبک استراژیک می باشد و می توانید در آن به صورت آفلاین و آنلاین به بازی بپردازید . در بازی Wars and Battles شما به جنگ های مهم و تاریخی که در چند قرن گذشته انجام شده است خواهید پیوست و در محیطی سه بعدی بی نظیر با گرافیک بالا و گیم پلی جذابی را تجربه خواهید کرد . انواع جنگ های مربوط به سال های مختلف 1944 و 1973 در این بازی رخ می دهند و شما باید در آن ها شرکت کنید . بازی Wars and Battles در گوگل پلی قیمت 6.99$ را دارد که می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . این بازی برای علاقه مندان به بازی های استراتژی ، جنگی ، فرماندهی و … بسیار مناسب می باشد . اگر دوست دارید مشاهده کنید جنگ های شکل گرفته در قرن های اخیر به چه صورت بوده است پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید .

 

ویژگی های بازی Wars and Battles :

– دارای بیش از 50 وقایع مختلف در بازی

– قابلیت استفاده از انواع تجهیزات و آیتم های مختلف

بازی نبرد سناریوهای سریع و کامل

– دارای جنگ های مختلف و تجربه کردن آن ها

– قابلیت ارتقاء مهارت خود

– امکان بازی کردن به صورت آنلاین و آفلاین

– بازی در دو دیدگاه 2D و 3D در کیفیت بصری چشمگیر

– رخ دادن جنگ های سال های مختلف 1944 و 1973

Wars and Battles is a platform of turn-based wargames that simulate historical battles and campaigns over several centuries and continents. Wars and Battles offers you rich and immersive graphics, intuitive yet sophisticated gameplay and hours and hours of game. Integrating the sophistication of traditional wargames into tablets is our commitment to players fond of strategy, history or the military

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *