دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Wings Remastered برای آیفون ، آیپد و آیپاد

بازی جدید Wings Remastered یکی از بازی های سبک اکشن و شبیه ساز است که توسط استدیو Cinemaware طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای دیوایس های IOS منتشر شده است . شما در این بازی نقش یک خلبان جنگنده رو بازی می کتید و با پر کشیدن در فراز آسمان ها باید به مبارزه های مختلف بپردازید . بازی Wings Remastered به صورت آنلاین می باشد که کاربران می توانند به راحتی با دوستان خود به بازی بپردازند . در فراز آسمان ها , نبردی سخت و دلهره آور را تجربه کنید . این نسخه ,  تجربه ای کامل از انفجار , صحنه های اکشن ، درام و احساساتی را به ارمغان می آورد . هم اکنون بازی Wings Remastered به قیمت $6.49 در آیتونز عرضه شده است که می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . نابودی سایر هواپیماهای دشمن در نبردهای هوایی ، نابودی تاسیسات و نقاط تدارکاتی دشمن تنها هدف شما در بازی است . تجربه ای مهیج از اتفاقات جنگ جهانی اول از دید یک خلبان , افتخارات اسکادران 56 برای تلاش و از جان گذشتگی , شرکت در بیش از 230 ماموریت مختلف و چالش برانگیز همراه با موسیقی متن زیبا و هیجان انگیز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی Wings Remastered است .

ویژگی های بازی Wings Remastered :

– دارای مراحل مختلف

– دارای گرافیک بالا و گیم پلی قوی

– از بهترین بازی های جنگی هواپیما در سبک اکشن

Relive the action, glory and seat of the pants daring of a WWI Allied fighter pilot! You’ll strafe Hun armies, bomb enemy aerodromes and match wits against deadly Aces in heart-stopping dogfights, the loser going down in flames…without a parachute! More than just a simulator, Wings! features genuine arcade action and an emotion-packed role-playing experience. Wings is the easy to play air combat simulation you’ve been waiting for… no complicated keyboard commands. Just fly and shoot!

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *