دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتری اکشن آتش افروز جنگ Warmonger – Operation: Downtown Destruction PC Game

یکی از سبک های پرطرفدار بازی های رایانه ای ، سبک اکشن این بازی ها می باشد که این سبک با توجه به محیط هیجان انگیزی که در بازی حاکم می باشد و ویژگی سرگرم کننده ای که دارا می باشد همواره رضایت مخاطبان خود را جلب کرده است. آتش افروز جنگ بازی زیبای دیگری که به عنوان یکی از بازی هایی که به تازگی منتشر شده به حساب می آید و همچنین در سبک بسیار هیجان انگیز جنگی یا اکشن ساخته شده است که از ماجرای خاصی پیروی می کند و درون مایه و روح این بازی اکشن برگرفته از داستان زیبایی می باشد که در جریان بازی حتما با آن آشنا خواهید شد ، در این بازی شما باید تاکتیک های خاصی را در بازی پیاده کنید و تفکر و تمرکز بر بازی نقشه های متفاوتی برای نفوذ و حمله به دشمن بگیرید ، در این بازی شما به عنوان اول شخص بازی انجام کارهایی که همگی برای یک جنگ مسلحانه لازم است نقش ایفا کنید. در این بازی از اسلحه های متفاوتی استفاده شده که هرکدام از آنها را پس از پیشرفت در بازی و یافتن آنها می توانید استفاده کنید.

برخی از ویژگی های این بازی:
– گرافیک بسیار عالی
– بسیار سرگرم کننده و مهیج
– داشتن محيط زيبا و جذاب.
– مواجهه با اتفاقات خارق العاده در جریان بازی
– نصب سریع و آسان
– امکان استفاده ی کاملآ رايگان از بازی.
– داشتن چندین مرحله مختلف.
– بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.
– استفاده از سلاح های متفاوت در بازی که هرکدام از آنها ویژگی های خاصی دارد

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
DirectX 9
پردازنده 2.3 GHz
رم 512 MB

  • 3 replies
    1. نرگس says:

      من بازی رو نصب کردم.یکم که وارد بازی شدم و بازی کردم بازی خود به خود متوقف شد و 2 تا گزینه برام اومد یکی که برگشت به منو و دیگری خارج شدن از بازی. من دکمه ی ESC رو زدم ولی هنگامی که زدم دیگه حرکت نمی کردم و فقط میتونستم شلیک کنم.لطفا کمکم کنید و چرا دیدگاه های دیگران را در خصوص بازی در صفحه نمی گذارید.

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        نرم افزار c++ redistributable رو نصب کنید.
        درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید.
        اگر درست نشد، بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *