دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Slender The Arrival 10 Year Anniversary – P2P برای کامپیوتر

شما تنهایید و هیچ کس صدای فریاد شما را نخواهد شنید و هیچ کس نیز به کمک شما نخواهد آمد . اگر دوست دارید حس ترس و وحشت تمام وجود شما را فرابگیرد , این بازی را از دست ندهید . نسخه اول این بازی , عنوان بهترین بازی ترسناک را از آن خود کرده است . مردی با قد بلند و بدنی لاغر و باریک با کت و شلوار سیاه که هر جایی ظاهر می شود , مردم آن منطقه دچار بلا و نابودی می گردند . وحشت و تنهایی تمام فضای بازی را پر کرده است . داستان از آنجایی شروع می شود که شما برای دیدن دوستتان عازم سفری می شوید و در حین راه  ماشین شما خراب شده و مجبور می شوید با یک چراغ قوه و به تنهایی راه خود را پیدا کنید . پس از مدتی به خانه دوست خود رسیده و با خانه ای به هم ریخته روبرو می شود و اثری هم از دوستتان نیست . تصمیم می گیرد تا به دنبالش بگردد و او را پیدا کنید . حال شما باید به تنهایی و در تاریکی تنها با یک چراغ به دنبال او باشید ولی مراقب باشید تا با Slender روبرو نشوید و هروقت او را دیدید پا به فرار بگذارید . بازی کامپیوتر بلند و باریک Slender The Arrival یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و ترسناک است که توسط کمپانی Blue Isle Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Midnight City برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .

چند وقت پیش نسخه ای از این بازی منتشر شده بود و استقبال خوبی از آن نیز صورت گرفت . به تازگی نیز نسخه ای دیگر منتشر شده است که نسبت به نسخه قبلی از کیفیت بالاتری در گرافیک بازی , صداگذاری ها و حالات ترس برخوردار است و همچنین پک های الحاقی هم در خود بازی قرار داده اند که باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . بازی در فضاهای باز مثل جنگل و کلبه ها جریان دارد . تنها یک چراغ قوه و کاغذهایی برای راهنما دارید . فشار روانی بازی بالاست و برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نیست . شما هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

ویژگی های بازی Slender The Arrival :

– گرافیک عالی

– تجربه جدیدی از ژانر وحشت

– اضافه شدن پک های الحاقی

– روایت قوی داستان

مشخصات بازی :

نام بازی : Slender The Arrival

نام بازی (فارسی) : بلند و باریک

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : Blue Isle Studios

منتشر کننده : Midnight City

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و ترسناک

سایت اصلی بازی : Slender The Arrival

نام: Slender The Arrival 10 Year Anniversary
حجم فایل: 9.92 گیگابایت
شرکت سازنده: Blue Isle Studios
تاریخ انتشار: 2013
امتیاز استیم: 8.7 از 10
نسخه: P2P
آپدیت: 1402/08/01
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن، ماجراجویی، بقا، ترسناک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Blue Isle Publishing
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/08/01
  • 39 replies
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        چه اروری بهتون میده؟ از آخرین نسخه نرم افزار winrar استفاده کنید. اگر باز ارور داشتید فایل رو ریپیر کنید و درست نشد مجددا دانلود کنید.

        پاسخ دادن
    1. alireza says:

      سلام بازی رو نصب کردم والان اجرا شده ولی مشکلی که دارم اینکه از ترس نمی تونم بازی کنم XD

      پاسخ دادن
    2. آرش says:

      سلام،
      عالیی است بازی اسلندرمن و من از سازنده و منتشر کننده تشکر می کنم.مخصوصن از مدیر هم تشکر می کنم؛با سپاس

      پاسخ دادن
    3. taha says:

      سلام ببخشید پارت یک مشکل داره چون میخوام استخراج کنم پارت یک ارور میده بعد ادرس پارت دورو میدم فایل ناقص استخراج میشود

      پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        تست شد، سالمه و مشکلی نداره .
        هر دو پارت را تو یه پوشه قرار بدید،
        جدیدترین نسخه winrar رو نصب کنید و هر دو پارت رو repair کنید .

        پاسخ دادن
    4. بهراد says:

      سلام . ببخشید من یه مشکلی دارم با بازیها . سیستم من : 4 گیگ رم ، 3 گیگ گرافیک ، سی پی یو 5 ، ویندوز هم 10 64بیت هستش . ولی اکثر بازی های سیستم پایین رو با لگ اجرا میکنه ، میخواستم بدونم چرا ؟ لپتاپ هم خیلی زود داغ میکنه ، این بازی هم با فرین 8 اجرا میشد !!!
      ممنون

      پاسخ دادن
    5. محمد says:

      outlast رو بازی کنین خیلی ترسناکه ولی من نمی ترسم چون فتحش کردم دیگه ترس نداره فقط به جز جاهایی که دیوونه ها با ساتور و شمشیر میفتن دنبالت ترسناکه ولی من نمی ترسم

      پاسخ دادن
    6. shayan says:

      سلام توروخدا جواب بدید
      خیلی وقت بود دنبال این بازیم الان که اینجا دیدمش سریع زدم دان شه حالا وقتی میخوام نصبش کنم وسطاش میگه insert the disk چیکار کنممممم ؟!

      پاسخ دادن
    7. Faraz says:

      با سلام خدمت سایت خودتون. دیدم در کامنت پائینی امین گفته بود که بازی The forest را بگذارید من این بازی را دارم خیلی بازی قشنگیه داستان بازی مال یه آدمی که هواپیماش تو جنگل آدم خوار ها سقوط کرده بازی ترسناکیه حتما خو سایت بدارید

      پاسخ دادن
    8. امین says:

      سلام. بازی خیلی قشنگیه . تو یکی از عکساش دیدم که یک روحی که لباس کلاه دار سفید پوشیده در یک انبار دنبالت می گذارد. ایا این واقعیت دارد یا چاخان است?؟؟?
      در ضمن می شه بازی The Forest را در سایت بگذارید؟ این بازی خیلی ترسناک و قشنگ است.

      پاسخ دادن
    9. amn1381 says:

      واقعا ترسناک ولی به یک بازی نمیرسه Outlast این بازی واقعا ترسناکه همین Outlast رو میگم یعنی از همین اول بازی که شروع میشه تو منو میترسی من تو بازی که میرم اصلا دووم ندارم یک هوو در میام Outlast رو بخرید بازی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *