دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر APT

بازی APT در سبک اکشن , استراتژیک می باشد که توسط استودیوی RIP Studios LLC ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . مهارت های خود را به آزمایش قرار داده و خود را در یک بازی پلتفرمینگ جدید محک بزنید . ایراد های خود را اصلاح کرده , رنک خود را ارتقا دهید و بسیاری موارد دیگر .

خلاصه داستان : هنگامی که وارد بازی می شوید هر لحظه شما را به سمت موفقیت پیش می برد و حس موفقیت برای شما به ارمغان می آورد . در این زمینه APT بهترین مصداق است . بر اساس trial times رنک خود را افزایش داده و به سمت رتبه های موفق پیش روید اگر این چالش کافی نیست با زمان رقابت کرده و با دوستان خود چالشی جدید را تجربه کنید . گیم پلی بازی APT به صورت اول شخص با حل معما و پازل های گوناگون می باشد . سرعت در بازی حرف اول را می زد و شما باید لحظه به لحظه در مورد تصمیمی که قرار است بگیرید سریع تفکر کنید . از توانایی های Suit خود استفاده کرده و با عناصر موجود Level خود را بالا ببرید . همچنین مینی گیم های بسیاری در دل APT وجود دارد که می تواند شما را مدت ها سرگرم کند . در نهایت آپدیت های رایگان این بازی می باشد که می توانید به راحتی و به صورت رایگان آن را دریافت کرده و آیتم های اضافه شده در آن لذت ببرید .

مشخصات بازی :

نام بازی : APT

نام بازی (فارسی) : ای پی تی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : RIP Studios LLC

منتشر کننده : RIP Studios LLC

سبک بازی : اکشن , استراتژیک

حجم فایل : 1.3 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط :  Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *