دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Aragami نسخه CODEX

Aragami یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Lince Works طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شما در قالب شخصیتی به نام Aragami به ایفای نقش می پردازید ، یک روح کینه توز با قدرت کنترل سایه ها . شما توسط  Yamiko احضار شده اید ، دختری که در یکی از قلعه های شهر Kyuryu سال هاست که زندانی شده است . همراه با داستانی جذاب ، در سفری تاریک و سرشار از خون ، جنون و رمز و راز همراه شوید و به اسرار کشف نشده Aragami پی ببرید . ورود به شهر Kyuryu کار بسیار دشواری است زیرا توسط نیروهای زیادی از آن محافظت می شود و مبارزه با سایه ها در دستور کار سربازان قرار دارد . کشف یک داستان که اتفاقاتش باعث می شود تا سرنوشت دو روح به یکدیگر گره خورد .

سایر توضیحات : بازی این امکان را به شما  می دهد تا با ایجاد سایه ها و گمراه کردن دشمنان ، به صورت شخصی نامرئی به هرکجا قدم گذارید همچنین این توانایی باعث می شود تا راحت تر اهداف خود را شکار کنید . بازی از سناریوهای مختلفی برخوردار می باشد و این آزادی عمل در اختیار گیمر قرار می گیرد تا مسیر مورد نظر خود را از میان اتمام کردن مراحل به صورت مخفی کاری و یا نابودی تمامی دشمنان ، برگزیند . فراموش نکنید ، هدف شما مبارزه با Kaiho ، ارتشی از نور و نجات Yamiko می باشد .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Aragami نسخه CODEX

 

مشخصات بازی Aragami :

نام بازی : Aragami

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Lince Works

منتشر کننده : Lince Works

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Aragami

به روز رسانی :

1395/07/14 کرک جدید اضافه شد