دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Area 51

Area 51 یک بازی کامپیوتری در سبک اول شخص – ترسناک می باشد که در سال 2005 بوسیله استودیوی Midway Studios Austin ساخته شده و بوسیله کمپانی Midway برای پلتفرم های PlayStation 2 , Xbox و سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . ابن بازی بازسازی بازی دیگری با همین نام می باشد که در سال 1995 ساخته شده است . این بازی با دوربین اول شخص ساخته شده است و بازیکن تمام بازی را از دید شخصیت اصلی بازی که اتان کول نام دارد شاهد می باشد در این بازی شما می توانید از تعداد زیادی اسلحه که در طول مراحل موجود می باشند استفاده کنید . یکی از نکات جالب این بازی قابلیت استفاده از عوامل محیطی در نبرد ها می باشد برای مثال شما می توانید از وسایل نقلیه و اسلحه های ثابتی که در طول مراحل موجود می باشند بهره ببرید که این امر خود به هر چه بیشتر جذاب شدن بازی کمک شایانی می کند . در این بازی شما به تعداد زیادی سلاح دسترسی خواهید داشت که از تنوع خوبی نیز برخوردار هستند شما می توانید از سلاح های انسان ها و موجودات فضایی استفاده کنید تنوع زیاد سلاح در این بازی باعث شده است که سازندگان قابلیت استفاده از دو سلاح بصورت همزمان را در بازی بگنجاند .

خلاصه داستان : در جولای سال 1947 یک سفینه فضایی در نزدیکی نیومکزیکو سقوط می کند دولت که به سرعت از وقوع این حادثه باخبر می شود نیروهای نضامی خود را به منطقه اعضام می کند تا بقایای این سفینه را از انجا خارج کنند . بقایای سفینه به منطقه ای فوق سری با نام Area 51 منتقل می شود . پس از منتقل شده به منطقه 51 انسان ها متوجه می شوند که یکی از افراد حاظر در این سفینه زنده مانده است . در ادامه فرمانده منطقه 51 که وایت نام دارد شروع به صحبت با این موجود فضایی می کند و آنها تصمیم می گیزند که با استفاده از داشن بالای این موجود دست به تولید تکنولوژی های جدید و سلاح های فوق پیشرفته بزنند اما موجود فضایی که گری نام دارد با این نقشه به سیاره زمین آمده است که تمام سیاره و موجودات آن را تبدیل به برده خود کند .

نام بازی : Area 51

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Midway Studios Austin

منتشر کننده : Midway

سبک بازی : اکشن , ترسناک

سیستم عامل : WIN XP – 2000

حجم فایل : 2.21 گیگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Gamespot

  • 49 replies
    1. جواد says:

      اقای مدیر این کارم کردم ولی نشد اینم تا نصف پرمیشد سیدیشم گیر نمیارم راه دیگه ای وجود نداره دلم واسه ی این بازی بدجور تنگ شده

      پاسخ دادن
    2. جواد says:

      سلام من این بازی را دانلود کردم چندبارم دانلود کردم توگوشی ووقتی که میخواستم بفرستم تو لبتابم تا کمتراز نصف پرشد ودیگه یک ساعت وایسادم پرنشدچند بارم امتحان کردم ولی نشد من همش دارم برای این بازی گریه میکردم ودر هرمغازه آی که میروم وسفارش میدم بهم بعد چندروز میگن ندارن

      پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        گوشیتون رو وصل کنید به لپ تاپتون و با لپ تاپ بازی رو دانلود کنید .

        پاسخ دادن
        • داوجداوججججواد says:

          اقای مدیر این راه هم امتحان کردم نشدمن برای این بازی دارم میمیرمراه دیگهاینیست

          پاسخ دادن
    3. محمدرضا says:

      سلام من این رو روی پلی استیشن 2 بازی کرده بودم اما تصاویری که گذاشاید اصلا اون نیست و کاملا برای یک بازی دیگست .

      پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        بررسی شد .
        تصاویری که گذاشتیم برای بازی Area 51 هست و درسته .
        شما احتمالا یه نسخه دیگه ای رو بازی کرده بودید .

        پاسخ دادن
    4. پویا says:

      سلام.من اینو دانلود کردم .اکسترکتم کردم وای فقط سه تا پوشه به نام cd1تا 3هستو یه DTUltraمیزنم روش هیچی نمیشه..بعدشم اون بالا دوستان سوال کردن به ویندوز 7میخوره گفتن اره.

      پاسخ دادن
    5. امین says:

      دوستان این ارور رو میده موقع نصب the wizard was interruped before before area 51 could be completely installed your system has not
      been modified .to complete installation at another time please run setup again
      هر بارم که تلاش میکنم نصب کنم همین ارور رو میده

      پاسخ دادن
    6. امین says:

      سلام من توی نصب مشکل پیدا کردم از نصب میپره بیرون یا بدون نصب میگه در نصب خلل ایجاد شده … اون فایل DTULTRA هم اصلا باز نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
      ویندوزم 7 64bit

      پاسخ دادن
    7. هانی says:

      سلام.من اینو دانلود کردم .اکسترکتم کردم وای فقط سه تا پوشه به نام cd1تا 3هستو یه DTUltraمیزنم روش هیچی نمیشه..بعدشم اون بالا دوستان سوال کردن به ویندوز 7میخوره گفتن اره.

      پاسخ دادن
    8. امیر says:

      سلام.من اینو دانلود کردم .اکسترکتم کردم وای فقط سه تا پوشه به نام cd1تا 3هستو یه DTUltraمیزنم روش هیچی نمیشه..بعدشم اون بالا دوستان سوال کردن به ویندوز 7میخوره گفتن اره..

      پاسخ دادن
    9. محمد رضا خالقی says:

      سلام
      سوالی دارم از خدمتتون
      اول اینکه این نسخه همون نسخه قدیمیه یا جدیده؟
      و دوم اینکه با ویندوز 10 هم سازگاری داره یا خیر؟
      با تشکر از زحماتتون
      موفق و پیروز باشید

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, بررسی کردیم و مشکلی نداشت, لطفا اینترنت خود را چک کنید .

        پاسخ دادن
    10. امین says:

      با سلام ببخشید میشه بگید چطور نصبش کنم هر کاری کردم نشد ممنون

      پاسخ دادن
    11. بهنام says:

      این بازی چطوری نصب میشه؟وقتی به صورت مجازی اجراش میکنم، بعد از زدن دکمه Install بلافاصله مینویسه که در مراحل نصب خلل ایجاد شده!!!!

      پاسخ دادن
    12. kendo says:

      عجیبه.تو پوشه بازی سه تا ایمیج هست که بعد از قرار دادن ایمیج اول و اجرای ستاپ,سریع به فینیش میرسه واصلا ایمیج دوم یا سی دی دوم رو درخواست نمیکنه.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *