دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Barrow Hill The Dark Path نسخه POSTMORTEM

Barrow Hill The Dark Path : یک بازی زیبا و بسیا مهیج در سبک ماجراجویی – ترسناک می باشد که در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز و با پشتیبانی از 3 زبان زنده دنیا تولید و وارد بازار جهانی شد . بازی Barrow Hill The Dark Path دومین نسخه از مجموعه ی این بازی ست که اولین نسخه ی آن به نام Barrow Hill: Curse of the Ancient Circle در سال 2005 منتشر شد . Barrow Hill The Dark Path توسط کمپانی موفق Shadow Tor Studios عرضه شده است که از شرکت های تازه تاسیس اما موفق در زمینه ی بازی های دیجیتالی ست . هم چنین کمپانی منتشر کننده ی بازی Barrow Hill The Dark Path یکی از شرکت های به نام و قدیمی در زمینه ی انتشارات و تولید بازی های رایانه ای محسوب می شود که با نام Iceberg Interactive شناخته شده است . از کارهای موفق کمپانی Iceberg Interactive می توان به بازی های موفقی همچون : Nuclear Dawn محصول سال 2011 و بازی ی Gas Guzzlers Extreme تولید سال 2013 و البته بازی ی محبوب Oriental Empires که محصول امسال می باشد نیز اشاره کرد . بازی Barrow Hill The Dark Path در سبک ماجراجویی – ترسناک – مراحل مخفی می باشد که از سبک های پر طرفدار در میان گیمر ها به شمار می رود که از محصولات مطرح در این سبک ها می توان از بازی تولید سال 2015 و هم چنین بازی The Witness و البته بازی Devil Daggers تولید سال 2016 اشاره کرد . این بازی از صحنه های نسبتا خشن و دلهره آور ساخته شده است که برای گروه سنی 16 سال به بالا توصیه می شود .

سایر توضیحات : داستان بازی Barrow Hill The Dark Path در زمان های بسار قدیم باستانی اتفاق می افتد . زمانی که جادو ها و قدرت های شیطانی و قبیله ای در Celtic رواج دارد و شما باید راه خود را در میان شیاطین و جادو گر های مخوف برای فرار از Barrow Hill پیدا کنید . شما به عنوان یک گیمر باید برای به سر انجام رسیدن ماموریت ها و چالش ها و گذر از ماموریت های سخت هر مرحله و انجام معمای ترسناک و پیچیده در طول بازی باید از تمام هوش و استعداد فردی خود در این بازی استفاده نمایید چرا که توانایی و تجربییات شخصی هر گیمر برای به ثمر رساندن هر مرحله از این بازی نقش به سزایی دارد .  جلوه های بصری خیره کننده به همراه گرافیک فوق العاده و افکت های صدایی ی وحشتناک ، باعث شده است که بازی Barrow Hill The Dark Path در صدر بهترین های سال قرار بگیرد و نظر مثبت اکثر گیمر ها و منتقدین بازی های ژانر ترسناک را به خود جلب کند و  این طور که به نظر میرسد باید منتظر دیگر نسخه های جدید این بازی در آینده باشیم .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

Barrow Hill The Dark Path

 

مشخصات بازی Barrow Hill The Dark Path :

نام بازی : Barrow Hill The Dark Path

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Shadow Tor Studios

منتشر کننده : Iceberg Interactive

سبک بازی : ترسناک – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Barrow Hill The Dark Path