دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Black Watchmen

بازی کامپیوتر The Black Watchmen یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Alice & Smith طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این یک بازی معمولی نیست .

خلاصه داستان : The Black Watchmen اصلا شبیه بازی هایی که تا به امروز تجربه کرده اید , نیست . این فرصت به شما داده شده است تا برای تکمیل وظایف منحصر به فردی تلاش کنید . هیچ دنیای مجازی وجود ندارد . برای شما هیچ نمادی وجود ندارد . شما تنها با یک نام شناخته می شوید و وظیفه شما حمایت از جامعه هست , همین و بس . بازی در دنیای واقعی روایت می شود و هرچند وقت یکبار در طول بازی با اشخاص حقیقی جهان از جمله بازیکنان , کسب و کار و سازمان ها و بسیاری دیگر روبرو خواهید شد و باید با آنها تعامل کنید . The Black Watchmen اصلا ثابت نیست . تصمیمات شما در پایان بازی دخیل خولهد بود و شما هستید که روند بازی را تغییر می دهید . شما هرگز قادر نمی توانید این بازی را به تنهایی به پایان رسانید . تنها در مرحله اول بازی 25 ماموریت انتظار شما را می کشد که 65 پازل و 5 ماموریت مخفی را شامل می شود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی The Black Watchmen :

نام بازی : The Black Watchmen

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Alice & Smith

منتشر کننده : Alice & Smith

سبک بازی : ماجرایی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

حجم فایل : 117 مگابایت

  • 4 replies
    1. علی says:

      با سلام این نسخه قدیمی شده؟ میرم توش میگه نسخه جدیدش اومده نصبش کن!لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        ممکنه چون این نسخه ها به صورت ورژنی هستند به صورت مداوم ورژن جدید هم منتشر می شه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *