دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Boogeyman

بازی Boogeyman در سبک اکشن , استراتژیک می باشد که توسط استودیو Barry McCabe ساخته شده و استودیوی BlackStarGames این بازی را پلتفرم PC منتشر کرده است . توماس 8 ساله به تازگی به خانه ی جدیدش نقل مکان کرده بود . پدر و مادرش برای او تمام تجهیزات را فراهم ساخته بودند بدون آنکه به گذشته ی تاریک توجه کنند .

خلاصه داستان : توماس یک پلیر استریو پیدا کرده بود که درون آن نوار کاستی بود و چراغ قوه ای که تاریکی را از بین می برد . او به زودی دریافت که در آن اتاق تنها نیست . نوار شروع به Play شدن کرد . گیم پلی بازی بسیاری هیجان انگیز می باشد . چراغ قوه تنها وسیله ای است که Boogeyman از آن ترس دارد چهار راه ارتباطی در , کومد , پنجره و تهویه هوا در اتاق وجو دارد . تمام وسیله هایی که نور ایجاد می کنند بسیار در گیم پلی تاثیرگذار خواهند بود . خود ماه در هر چرخه از شب ممکن است متفاوت باشد ماه کامل , نیمه ماه و حتی زمانی که اصلا ماهی در آسمان نیست . چرخه های آب و هوایی به شدت در روند گیم پلی تاثیرگذار خواهند بود باران باعث از بین بردن صدا می شود و برف باعث می شود تا شنیدن صداها تقریبا غیر ممکن گردد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Boogeyman

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Barry McCabe

منتشر کننده : BlackStarGames

سبک بازی : اکشن , استراتژیک

حجم فایل : 524 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 9 replies
    1. ali says:

      سلام و درود من فایل رو دانلود کردم اما وقتی وارد ستاپ میشم ( دو) ارور میده
      یکیش میگه دانلودت از روی کامپیوترت گمشده در حالی که من دو بار دانلودش کردم
      و دومیش اینکه برنامه ماکروسافت ویژوال 2015 رو پیسی هست. میگه نصب کنید
      با تشکر اگر جواب بدید ممنون میشم.

      پاسخ دادن
    2. Ali says:

      این بازی برگرفته از بازی معروف و ترسناک Five Nights at Freddys 4 هستش. به نظر من Five Nights at Freddys از این قشنگ تر و ترسناک تره 🙂

      پاسخ دادن
    3. Siavash says:

      سلام با تشکر از سایت خوبتون من این بازی رو دانلود کردم ولی بازی شدیدا لگ میزنه میخوام ببینم راهی غیر از کم کردن گرافیک بازی هست برای روون شدن بازی؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *