دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Botology

بازی Botology در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو مستقل Black Lime Studio ساخته شده است و استودیو مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . کمپانی وجود دارد که در حال توسعه ربات های نسل جدید به نام Botology می باشد . آنها در حال بررسی یک سیستم آزمایشی می باشند که به وسیله ی آن بتوانند این ربات ها را از راه دور کنترل کنند . هدف این کمپانی کشف راهی می باشد که در آینده بتوان سیستم های پیشرفته تری را از راه دور کنترل کرد . نمونه های اولیه این ربات ها به وسیله ی یکسری اندام های حسی مجهز شده اند . هر آزمایش سختی ممکن است عواقب بسیار پیچیده و خطرناک از خود جای بگذارد . شما در بازی Botology در قالب یکی از همین ربات ها می باشید که تفاوت عمده ای با دیگر ربات ها دارید . در وجود شما حس و عقل وجود دارد که شما را با دیگر ربات ها متمایز می سازد . خود را برای یک نبرد عظیم آماده سازید . گیم پلی بازی Botology یک شوتر معقول می باشد که نمونه های آن را در بسیاری از بازی های دیگر مشاهد کرده ایم . گرافیک بازی با توجه به آنکه توسط یک استودیو مستقل ساخته شده است کاملا قابل قبول بوده و نمی توان خرده ای بر آن گرفت . بازی دارای درجه سختی های متفاوتی می باشد که انتخاب هرکدام از آنها چالش خاصی را پیش روی شما قرار می دهد .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Botology

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Black Lime Studio

منتشر کننده : Black Lime Studio

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

  • 9 replies
    1. سهیل says:

      ی فایل زرد رنگ ب نام بوتالوگی اومده رو صفحه دسکتاپم فک کنم نصب بازی باشه ولی میزنم روش لحظه آخر اروورerorr میده. چیکار باید کنم؟

      پاسخ دادن
    2. سهیل says:

      اگ میتونید کمکم کنید من هر کاری میکنم بازی نصب نمیشه 1گیگ حجم بابتش دادم
      با استفاده از نرم افزار وینرار بازش کردم رمز عبورم میدم ولی نمیشه، ایسو را در درایو مجازی چطوری اجرا کنم؟
      اصلا هیچ چیزی به نام نصب نداره

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        اگر فایل زیپ ارور می ده حتما رمز را اشتباه می کنید باید تمامی حروف به صورت کوچک تایپ شود : www.download.ir

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *