دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Clockwork نسخه PLAZA

Clockwork یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی و استراتژیک است که توسط کمپانی Gamesoft طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Clockwork در شهری بزرگ و مکانیکی روایت می شود ، داستانی در مورد دوستانی بدشانس که سعی دارند یکبار دیگر با یکدیگر متحد شوند و جهان را از اتفاقی هولناک نجات دهند . گذشته این شهر اسرار آمیز زمانی مورد سوال قرار می گیرد که ساعت جیبی Atto ، ناگهان از کار می ایستد و خود را با نام Milli معرفی می کند . حال زمان آن رسیده است تا Atto و Milli در این شهر به کاوش بپردازند ، زمان را به کنترل خود درآورند و با دشمنان وحشتناک مقابله نمایند ، قبل از آنکه خیلی دیر شود .

سایر توضیحات : بیش از 60 معمای چالش برانگیز ، کنترل زمان و مکانیک گیم پلی با مقدار زیادی از پازل های فریبکارانه ، داستان سرایی غنی و با ارزش ، انیمیشن های زیبا ، شخصیت فوق العاده جذاب و وجود نبردهای نفسگیر تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . Atto تنها هشت سال داشت که قسمت از بدنش توسط فلز پوشانده شد . او از گذشته اش هیچ چیزی به یاد نمی آورد . تنها شخصی را به یاد می آورد که ساعت جیبی به او داده است و گفته است در آینده ای نزدیک نجات جهان در دستان تو قرار خواهد گرفت . Milli یک شاهکار از نبوغ مکانیکی است . او دارای دانشی دقیق از کارکرد در برج مراقبت و مهمتر از همه ، زمان در اختیارش قرار دارد . با این حال ، او می داند که برای هدفی بزرگتر در این جهان خلق شده است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Clockwork نسخه PLAZA

 

مشخصات بازی Clockwork :

نام بازی : Clockwork

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Gamesoft

منتشر کننده : Gamesoft

سبک بازی : اکشن ، ماجرایی و استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Clockwork