دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Club Manager 2016

بازی Club Manager 2016 در سبک ورزشی , شبیه ساز , استراتژیک می باشد که توسط استودیوی Big Blaze ساخته شده و استودیوی 2tainment این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در بازی مدیریت باشگاه شما در نقش یک مدیر فوتبالی علی رتبه هستید . می توانید بازی را با یک تیم دسته هشتمی آغاز کرده و یا کنترل تیم هایی در لیگ های بالاتر را بر عهده بگیرید و با رهبری خود آن را به سمت پیروزی سوق دهید .

خلاصه داستان : بازی Club Manager 2016 به ریشه های بازی کلاسیک مدیریت فوتبال بازگشته و تمرکز خود را بر روی بخش های مهم قرار داده است . با شروع ساخت بازی مدیریت باشگاه کم کم توانست خود را به یکی از بهترین بازی های مدیریت فوتبال بر روی PC تبدیل کند . Club Manager 2016 نه تنها دارای یک رابط کاربری مدرن تر است بلکه بسیاری ارتقا و ویژگی های جدید به ان اضافه شده است . از این پس قادر خواهید بود تا در تیم مسابقه آنلاین بر سیستم خود مدیریت داشته باشید , حالت های خاصی به بخش گیم پلی اضافه کنید و یا تورنومنت های خود را متوقف سازید . علاوه بر این موارد بازار نقل و انتقالات , سیستم صعود و نزول و سطح دشواری بازی از نو ساخته شده است . غیر از آمار مختلفی که از یک بازیکن در دسترس است شما می توانید لباس تیم خود را نیز در Club Manager 2016 سفارشی سازی کنید . در مجموع 8 لیگ مختلف در بازی وجود دارد که به همراه مسابقات قهرمانی متعدد در بیش از 200 شهر در آن حضور دارند . بازی Club Manager 2016 با 20 سال تجربه در زمینه ی فوتبال و توسعه آن تجربه ی جالبی را برای هواداران این سبک رقم زده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Club Manager 2016

نام بازی (فارسی) : مدیریت باشگاه 2016

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Big Blaze

منتشر کننده : 2tainment

سبک بازی : شبیه ساز , استراتژیک , ورزشی

حجم فایل : 834 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 6 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *