دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cold Dreams

بازی کامپیوتر Cold Dreams یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط mm5 و Winter Bloom طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Winter Bloom برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .

خلاصه بازی : شخصیت اصلی بازی رویایی در سر دارد که آن را هرشب در خواب میبیند اما اینبار او نمی تواند از خواب بیدار شود . او متوجه می شود که او در رویای خود به دام افتاده است و هیچ چاره ای جز از روبرو شدن با ترس سرد و کابوس خود ندارد . تنها امید او , گوی درخشانی است که ممکن است قهرمان داستان را به سمت بیداری راهنمایی کند . پایان داستان به تمامی تصمیم گیری های شما در طول بازی وابسته است . مراقب باشید زیرا در این بازی ترس می تواند به دشمن اصلی شما بدل شود . پایان های متفاوت , اتمسفری مملو از ترس و وحشت , گیم پلی ساده اما لذت بخش , گرافیک خوب و صداگذاری فوق العاده تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Cold Dreams :

نام بازی : Cold Dreams

نام بازی (فارسی) : رویاهای یخ زده

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : mm5 و Winter Bloom

منتشر کننده : Winter Bloom

سبک بازی : ماجرایی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *