دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Commander Cool 2

بازی Commander Cool 2 در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Orlyapps ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی فرمانده خونسرد 2 یک بازی 4 نفره Co-op می باشد که با سبک هیجان انگیز خود به یکی از جالبترین بازی های سال 2015 تبدیل شده است . یک بازی خنده دار که تجربه ی آن با دوستان بسیار هیجان انگیز خواهد بود . شما از طریق سفر در زمان به محیط های هیجان انگیز رفته و نبردهای هیجان انگیزی با دایناسورها انجام می دهید .

خلاصه داستان : قضییه سفر در زمان یک اتفاق معمولی می باشد که در نسخه ی قبلی یعنی Commander Cool نیز شاهد آن بودیم و شور و هیجان زیادی به آن اضافه کرده است . هنگامی که یک مغز شیطانی به وسیله ی سفر در زمان در آزمایشگاه خود دسترسی پیدا می کند عقل خود را از دست داده و از Commander Cool درخواست می کند تا با استفاده از طرح های اولیه برای شکار دزد به زمان عصر حجر برود . سلاح ویسله ای است که دسترسی به آن در بازی راحت بوده و چیزی بالغ بر 9 سلاح مختلف وجود دارد که هرکدام با کارایی متفاوت می توانند به شما کمک کنند .

ویژگی های :

– امکان بازی به صورت 4 نفره Co-op و Deathmatch

– دارا بودن 34 سطح در گیم پلی

– داری 90 ماموریت به همراه LEVEL Editor

– 14 شخصی سازی جالب

– 9 سلاح دیوانه وار و مخرب

– پشتیبانی کامل از کنترلر

مشخصات بازی :

نام بازی : Commander Cool 2

نام بازی (فارسی) : فرمانده ی خونسرد 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Orlyapps

منتشر کننده : Orlyapps

سبک بازی : اکشن

حجم فایل : 91 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *