دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Contract With The Devil

بازی Contract With The Devil در سبک ماجراجویی , Casual می باشد که توسط استودیوی AZ-Art Development Studio ساخته شده و استودیوی 8Floor این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . به جهانی که واقعیت و خیال , گذشته و حال , خوبی و شیطانی با یکدیگر تلفیق شده اند خوش آمدید . فردی نا شناخته برای شما نامه ای می فرستد و شما را به خانه ی خود دعوت می کند و قول می دهد تا رازی بسیار مهم را در مورد دختر شما بازگو کند . اما در طول شام اتفاقات وحشتناکی با صاحب خانه به وقوع می پیوندد .

خلاصه داستان : هنگامی که شما پرده ای کهنه را از روی آینه ای مرموز بر می دارید یک نیروی شیطان مرموز دختر را شما را می دزدد . این اتفاقات کاملا جلوی چشمان شما به وقوع می پیوندد و او به داخل آیته می رود بدون آنکه ردی از خود به جای بگذارد و تنها سرنخی که می تواند شما را برای پیدا کردن دخترتان کمک کند ناپدید می شود . ماجراجویی شما در این نقطه آغاز می شود و باید به هر قیمتی که شده دختر خود را نجات دهید در این مسیر با موجودی عجیب نیز روبه رو می شوید که Brownie نام دارد و می توانید با کمک گرفتن از او این ماجراجویی خطرناک را پشت سر بگذارید . ماموریت های هیجان انگیز , چیستان های غیر معمول , پازل های متنوع و جستجوی کردن آیتم ها و اشیا مهم در بازی Contract With The Devil انتظار شما را می کشد . ماجراجویی که از نگاه کردن به آینه وارد گذشته می شوید . شما باید در بازی Contract With The Devil راز این خانواده مرموز را کشف کرده و در مقابل قدرت های شیطانی ایستادگی کنید . اما باید همیشه هوشیار باشید زیرا هرچه به هدف نزدیکتر می شوید فردی هست که از این کار شما بیشتر حس تنفر پیدا می کند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Contract With The Devil

نام بازی (فارسی) : قرارداد با شیطان

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : AZ-Art Development Studio

منتشر کننده : 8Floor

سبک بازی : ماجراجویی , Casual

حجم فایل : 753 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *