دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Crashed Lander

بازی Crashed Lander یکی از بازی های مستقلی می باشد که توسط استودیو Don Whitaker ساخته شده است و استودیو Brain Blinks آن را برای PC منتشر کرده است . این بازی جز دسته بازی های آرکید می باشد که بسیار شبیه به بازی های Lunar Lander و Space Taxi می باشد . شما باید یک شی از وسایل Junk و تانک های رها شده ساخته و آن را مسیر به مسیر هدایت کرده و زمان خوبی از خود به جا بگذارید . فاصله ی کمی بین مرز سرعت و کنترل می باشد . اگر به مقدار کافی شجاعت دارید تا مد Hard را انتخاب کنید در محیط اطراف خود بسیار شناور می باشید زیرا جاذبه کم شده و هدایت وسیله سختر می شود ولی با کمی دقت می توانید در مسیر قرار گرفته در بازی ثابت بمانید . مراحل مختلفی در طول بازی Crashed Lander وجود دارد که هرکدام محیط به خصوصی دارند که می توان به bizarre, organic shapes, arcane archaeological digs و all manner اشاره کرد . هر مرحله موارد مختلفی برای کشف کردن داره و شما به عنوان خلبان در یک محیط واقعیت مجازی می توانید به اکتشاف بپردازید . در مجموع 24 مرحله نفس گیر , 20 مرحله در مود Ring Runner,وجود مدهای مختلف از قبیل Pad Hopper, Fuel Miser و Ring Runner, پشتیبانی از واقعیت مجازی , پشتیبانی از کنترلر Xbox 360 و موسیقی متن های فوق العاده در این بازی گنجانده شده اند .

نام بازی : Crashed Lander

نام بازی (فارسی) : محل سقوط

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Don Whitaker

منتشر کننده : Brain Blinks

سبک بازی : آرکید , Indi

  • 7 replies
    1. مجتبی says:

      سلام آقا عماد نمیشه یا پارت چهل و فقط آپ کنید ??+جووووووون من لطفا
      یا بهم بگید چطوری رمز و از فایل ها بردارم آخه از یه سایت دیگه که مشخصات و همه چیزش مثل سایت شما بودو پارت چهل و دان کردم ولی وسط ش رمزش چون فرق داره و. نمی پرسه ارور میده بگید اگه میشه چطور رمز و بردارم ممنون

      پاسخ دادن
      • Emad Rajabi says:

        سلام
        ئوست عزیز من عرض کردم source بازی به کلی پاک شده و متاسفانه امکانش نیست

        پاسخ دادن
    2. مجتبی says:

      سلام خسته نباشید ببخشید دوباره نظر میدم….ولی آخه جواب ندادید…
      بازم شرمنده تون ولی میشه لینک ها رو قرار بدید برای بازی final fantasy xiii ؟؟؟
      یا حداقل پارت چهل شو…ممنون میشم به خدا

      پاسخ دادن
      • Emad Rajabi says:

        سلام
        متاسفانه خیر
        لینک های دانلود به دستور كارگروه محترم تعيين مصاديق محتواي مجرمانه حذف گردید

        پاسخ دادن
        • مجتبی says:

          سلام آقا عماد خسته نباشید
          میدونم نمیتونید و اگه بزارید تو معذوریت قرار میگیرید ولی خدایی من چیکار کنم فکر کنید من 3هفته طول کشید تا پنجاه و شش گیگ و دان کنم حالا هم بازی اکسرتک نمیشه چون پارت چهل و یادم رفت تو رو خدا فقط و فقط پارت چهلشو با پسورد سایت خودتون برام بع ایمیل م بفرستید یا فقط همین پارت و بزارید تو سایت ..
          خیلی خیلی خیلی خواهش میکنم…

          پاسخ دادن
    3. مجتبی says:

      سلام خسته نباشید شرمنده این موضوع رو اینجا میگم بازی فاينال فانتزی xiii سری اول ش که پنجاه و هفت گیم بود رو لينک هاش پاک شدن و نظرات بسته بود میشه خواهش کنم فقط پارت چهل شو برام ميل کنید تو رو خداااااا همشو دان کردم این یه پارت مونده ممنون م

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *