دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Defunct نسخه CODEX

Defunct یک بازی ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی سوئدی Freshly Squeezed ساخته شده است و توسط کمپانی SOEDESCO برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . بازی Defunct در سال 2015 موفق به دریافت جایزه بهترین بازی سال سوئد شده است . منتقدین سوئدی از این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های رایانه ای سوئد در سال 2015 یاد کزده اند ، داستان این بازی در فضایی تخیلی درجربان است و درفضایی که انسان ها بطور کامل نابود شده اند و تنها ربات ها و موجوداتی عجیب در زمین زندگی می کنند جریان دارد .

سایر توضیحات : سازندگان در طراحی گیم پلی این بازی سعی کرده اند که یک گیم پلی کاملا خلاقانه و متفاوت برای طرفداران این بازی طراحی کنند . به همین منظور آنها با وارد کردن یک سری ابزار عجیب که با استفاده از جاذبه کار می کنند توانسته اند فضای جذاب و مفرحی را برای طرفداران بازی های کاجراجویی ایجاد کنند . در این بازی شما در نقش یک ربات کوچک می باشید که با استفاده از موتور پیشرفته خود که برای حرکت از نیروی جاذبه استفاده می کند توانسته اند یک گیم پلی پرسرعت و جذاب را برای شما طراحی کنند ، شما باید در مسیرهای تعیین شده و باسرعت بسیار بالای ربات خود به خط پایان رسیده و در این مسیر با جمع کردن مواد اولیه به تعمیر ربات خود بپردازید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Defunct

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Freshly Squeezed

منتشر کننده : Freshly Squeezed

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Defunct

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *