دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dreamcast Collection Remastered

مهم نیست که شما جز گیمرهای قدیمی می باشید یا جز افرادی هستید که به تازگی وارد دنیای بازی شده اید مطمئنا در قدیم با بسیاری از عناوین خوش ساخت SEGA خاطرات زیادی دارید . عناوینی که اکثرا هیجان انگیز و زیبایی خاص خود را داشتند . عناوینی که سال های مورد توجه گیمرها قرار گرفته و با ایجاد خاطرات خوب در ذهن ما ماندگار شده اند . بدون شک خاطراتی که Sonic برای ما به وجود آورده یا لذت رانندگی در بازی تاکسی دیوانه یا همان Crazy Taxi فراموش شدنی نخواهد بود . از همین روی استودیوی سگا دست به کار بزرگی زده و شش عنوان برتر خود برای پلتفرم کامپیوتر را با گرافیک بهتر شبیه سازی کرده و آن ها را در قالب یک مجموعه به نام Dreamcast Collection Remastered منتشر کرده است . بازی هایی که مطمئنا تجربه ی مجدد آنها در شکل و شمایل تاره تر خالی از لطف نیست .

سایر توضیحات : مجموعه بازی Dreamcast Collection Remastered که در سبک اکشن , ماجراجویی , شبیه ساز و ورزشی می باشد دارای بازی های زیبایی است . بازی هایی که مجدد بازسازی شده و در این لیست حضور دارند شامل Crazy Taxi , Jet Set Radio , NiGHTS Into Dreams , SEGA Base Fishing , Sonic Advanture DX و Space Channel 5: part 2 می باشد . بار دیگر این فرصت فراهم شده تا بازی هایی که با آنها خاطره داشته و لحظات جذابی را برای شما فراهم ساخته تجربه کنید این بار در شکل و شمایل جدیدتر و بسیار لذت بخش تر از آنچه در قدیم بود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Dreamcast Collection Remastered

مشخصات بازی Dreamcast Collection Remastered :

نام بازی : Dreamcast Collection Remastered

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : SEGA

منتشر کننده : SEGA

سبک بازی : شبیه ساز – اکشن – ماجرایی – ورزشی – مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Wikipedia

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Dreamcast Collection Remastered

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *