دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Duck Force

Duck Force یکی از بازی های سبک ماجرایی و شبیه ساز است که توسط کمپانی Andreas Aust طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . به ارتش اردک ها خوش آمدید . یک ماجراجویی شگفت انگیز در عصر حجر با کمی درون مایه خشونت را تجربه کنید . جایی که در آن موجودی دیوانه سعی دارد با به دست آوردن قدرت مطلق ، بر سایر حیوانات حکومت کند . حالا وقت آن رسیده ایت تا توانایی های خود در نبردهای هوایی را به دشمنانتان نشان دهید و برای رهایی از این وضعیت تمامی تلاش خود را بکار گیرید .

سایر توضیحات : هرچه بیشتر پیش می روید و مراحل را پشت سر می گذارید ، بر توانایی و مهارت های شما افزوده می شود و همین موضوع باعث می شود تا مسیر رسیدن به هدفتان هموار شود . از میان بیابان های خشک و دره سنگی عبور کرده و به اهداف مورد نظر هجوم برید ، در پایان هرمرحله رئیس بزرگی انتظار شما را می کشد که تمامی توانایی های کسب شده توسط شما را به چالش می کشند . آیا شما می توانید سربلند از این مراحل خارج شوید ؟ Duck Force بر روی مهارت های شما حساب ویژه ای باز کرده است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

* توجه داشته باشید این بازی تنها با عینک VR یا واقعیت مجازی قابل اجرا خواهد بود *

دانلود بازی کامپیوتر Duck Force

 

مشخصات بازی Duck Force :

نام بازی : Duck Force

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Andreas Aust

منتشر کننده : Andreas Aust

سبک بازی : ماجرایی و شبیه ساز

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Duck Force